کد خبر : 85026
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آذر 1401- 02: 22

 رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان:

هیچ عقب نشینی در زمینه حجاب و عفاف نداریم/ با تغییر تاکتیک ظاهر خواهیم شد

هیچ عقب نشینی در زمینه حجاب و عفاف نداریم/ با تغییر تاکتیک ظاهر خواهیم شد

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: نیروی انتظامی به زودی ضمن رفع نواقص با تغییر تاکتیک در بحث ولنگاری فرهنگی ظاهر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اسدی ارجمندی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه استان گیلان ضمن تشریح فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، بصیرتی و تبلیغاتی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار داشت: ارتقاء معنویت دینی، بصیرتی و قرآنی نیرو‌ها نقش کلی عقیدتی-سیاسی در انتظامی است و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، عقیدتی سیاسی در نیرو‌های مسلح یکی از الهامات الهی و از برکات پروردگار به امام راحل، مردم و کشور بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره لزوم داشتن ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، مجموعه انتظامی نیز در کنار سایر نیرو‌های مسلح اقدامات لازم را برای افزایش حافظان قرآنی آغاز کرد لذا انس با قرآن و مأنوس با قرآن بودن از وظایف بخش تبلیغات ما است.

وی با بیان اینکه ۴۴۰ محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان امسال در ستاد‌های انتظامی سطح استان برگزار شد، گفت: ۴۵ محفل انس با قرآن نیز در ماه‌های دیگر در سطح ستاد‌ها برگزار شد و کل نیرو‌ها و سربازان امکان شرکت در این محافل را داشتند.

وی اجرای برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی، اقامه بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نماز جماعت در سطح کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ۴۰ مورد تجلیل از خانواده شهید انتظامی گیلان در ۹ ماه اخیر را جزو دیگر برنامه‌های اجرا شده عنوان کرد و گفت: در حوزه معاونت تربیت و آموزش نیز ۱۷ تا ۱۸ برنامه اساسی برای خانواده‌های انتظامی در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام اسدی ارجمندی با اشاره به وظایف معاونت تربیت و آموزش افزود: برگزاری کلاس‌های سبک زندگی و قرآنی، ۴ دوره اعزام خانواده‌ها همراه با کارکنان برای زیارت عتبات و عالیات، ۳۰ دوره تربیت عالی برای پایور و کارکنان، برگزاری ۲۱۷ جلسه اخلاق و نشست‌های اعتقادی برای شاغلان انتظامی، سربازان و خانواده‌های کارکنان، برگزاری ۴۲۷ جلسه برای سربازان در تربیت آموزش در ۹ ماه اخیر و ارائه مشاوره دینی تربیتی و بهره‌مندی ۲۵۰ نفر از این مشاوره‌ها از اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به وظایف معاونت آگاه‌سازی سیاسی خاطرنشان کرد: امسال دو مرحله کلاس برای آگاه‌سازی سیاسی با حضور اساتید استانی و کشوری همراه با پاسخگویی به سوال و شبهات برگزار شد و در این حوزه، ۲۷۱ جلسه در کل استان برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان برخی برنامه‌های اجرا شده برای خانواده‌ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: در حوزه امور فرهنگی اجرای برنامه بصیرت انقلابی و نشست تخصصی همراه با کلاس روشنگری و پاسخگویی به سوالات و شبهات با حضور اساتید برای خانواده‌های کارکنان برگزار شد و بیش از هشت هزار نفر از خانواده‌ها در این نشست‌ها دعوت شدند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار گیلانستان پیرامون افزایش ولنگاری و برهنگی در سطح استان خاطرنشان کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی گیلان هیچ عقب نشینی در حوزه حجاب و عفاف ندارد.

حجت الاسلام اسدی ارجمندی با بیان اینکه منتظر ابلاغ قوانینی با اصلاحیات جدید هستیم، ابراز نمود: نیروی انتظامی به زودی ضمن رفع نواقص با تغییر تاکتیک در بحث ولنگاری فرهنگی ظاهر خواهد شد.

 رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در مقوله ناهنجاری و بی‌حجابی در اماکن عمومی این را هم باید متذکر شویم و گلایه کنیم که حضور کم رنگ خوانواده های مذهبی در پارکها و سواحل طی سالیان اخیر موجب تبدیل شدن آن مکان‌ها به پاتوق برخی افراد بی بند و بار شده است و باید این رویه اصلاح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صفرعلی بهرامی برسری پنجشنبه , ۱ دی ۱۴۰۱ - ۸:۳۶

چرا شل ول میگیرید بفرمایید جمع کنید شل نگیرین که سفت میخورین

ناشناس چهارشنبه , ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

بسیار حرکت جذاب وتاکتیک عالی

رفتن به نوار ابزار