کد خبر : 105173
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402- 37: 12

ورود ۲۰۷ هزار خودرو به گیلان در ۷۲ ساعت گذشته

ورود ۲۰۷ هزار خودرو به گیلان در ۷۲ ساعت گذشته

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ورود ۲۰۷ هزار خودرو به گیلان در ۷۲ ساعت گذشته گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز شاهد حضور مسافر به این استان هستیم و در ۷۲ ساعت گذشته نیز ۲۰۷ هزار و ۱۰۱ خودرو وارد گیلان شدند که به نسبت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۱۹ درصدی در ورود مسافرین بودیم.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ورود ۲۰۷ هزار خودرو به گیلان در ۷۲ ساعت گذشته اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز شاهد حضور مسافر به این استان هستیم و در ۷۲ ساعت گذشته نیز ۲۰۷ هزار و ۱۰۱ خودرو وارد گیلان شدند که به نسبت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۱۹ درصدی در ورود مسافرین بودیم.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیک در تمامی محورهای گیلان عادی و روان است، گفت: اکنون شاهد ترافیک عادی و روان در محورهای ورودی گیلان از جمله محور منجیل_رودبار، آستارا_ اردبیل و چابکسر_رامسر بوده و هیچ مشکلی ترافیکی در این محورها وجود ندارد.

رئیس پلیس راه گیلان با تاکید لزوم توجه رانندگان به نکات ایمنی در جاده‌های استان بیان کرد: از تمامی مسافران درخواست داریم سفر خود به گیلان را به روزهای پایانی اسفند موکول نکنند هر چند با افتتاح آزادراه منجیل_ رودبار دیگر معطلی چندین ساعته در محور ورودی رودبار نخواهیم بود.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار