کد خبر : 26625
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1397- 16: 18

وضعیت فعلی اقتصاد در کشور قابل قبول نیست

وضعیت فعلی اقتصاد در کشور قابل قبول نیست

امام جمعه آستارا با بیان اینکه وضعیت فعلی اقتصاد در کشور قابل قبول نیست گفت دولت به جای دادن شعار، باید با تمام وجود وارد میدان شود و از دادن وعده پرهیز کند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌ نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولتمردان باید نسبت به خواسته‌ها و مطالبات مردم حساس باشند و در راستای رفع نیازهای این مردم ولایتمدار و باغیرت از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه وضعیت فعلی اقتصاد در کشور قابل قبول نیست افزود: دولت به جای دادن شعار، باید با تمام وجود وارد میدان شود و از دادن وعده پرهیز کند و زمانی مردم از دولتمردان رضایت خواهند داشت که عملاً مشکلات پیش رو رفع شده باشد.

حافظ نیا با اشاره به اینکه در این وضعیت دنبال کشف مقصر این وضعیت اقتصادی و گرانی‌ها نیستم گفت:
تمام مجموعه دولت در این خصوص وظیفه دارد مشکلات موجود مردم را حل کند و در راس آن رئیس جمهور به‌عنوان رئیس دولت باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور بایستی به وعده‌های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشاند بر لزوم رفع سریع و عاجل مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد و افزود: ما هر چه داریم از این مردم داریم و هر کاری که برای این مردم انجام دهیم باز هم کم است و دولتمردان باید به خواسته‌های مردم رسیدگی کنند.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه با وحدت و همدلی مردم و مسئولان می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم اظهار داشت: ملت ایران هیچ‌گاه اجازه دخالت استکبار و دشمنان در امور داخلی کشور را نخواهند داد و همانند گذشته پرقدرت در مقابل هر نفوذی ایستادگی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی با قدرت در برابر زیاده‌خواهان و زورگویان ایستاده است گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، مهمترین مطالبه ملت از دولت گشایش اقتصادی است که با تلاش دولتمردان و مسئولان عالی نظام از این وضعیت نیز سربلند بیرون خواهیم آمد./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار