کد خبر : 97952
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402- 01: 12

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان مطرح کرد؛

پای ثابت صهیونیسم در قرآن سوزی‌ها / سبک شماری قرآن جامعه را نابود می‌کند

پای ثابت صهیونیسم در قرآن سوزی‌ها / سبک شماری قرآن جامعه را نابود می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تلاش‌های دشمن و صهیونیسم جهانی علیه قرآن گفت: سبک شماری قرآن جامعه را نابود می‌کند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی عصر دوشنبه در محفل انس با قرآن کریم پره سر رضوانشهر، اظهار کرد: پیامبر (ص) در مهربانی، نوع دوستی و مهرورزی نمونه و اسوه بودند.

 

وی با تاکید بر لزوم تقویت وحدت در جامعه، افزود: وحدت رمز توسعه، پیشرفت و تعالی جامعه است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه پراکندگی‌ها و انشقاق در جامعه با مهجوریت قرآن اتفاق می‌افتد، گفت: قرآن ریسمان محکم و مؤثر جامعه اسلامی برای رسیدن به وحدت است.

 

مهدوی با بیان اینکه ایجاد اتحاد رویه در جامعه منجر به وحدت حقیقی می‌شود، اضافه کرد: تمسک حد الهی و قرآن کریم مسیر را برای اتحاد حقیقی و وحدت الهی هموار می‌کند.

 

وی با بیان اینکه رسول خدا قرآن ناطق است، افزود: کتاب الهی قرآن صامت است و قرآن ناطق و صامت دو ریسمان محکم برای رسیدن به باری تعالی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به آسیب‌های سبک شماری به قرآن بیان کرد: عدم توجه، تأمل و عمل به قرآن جامعه را به انحطاط و نابودی می‌کشاند

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دشمن برای مهجوریت قرآن برنامه ریزی کرده است، گفت: دشمن می‌خواهد قرآن در زندگی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و سبک زندگی افراد هیچ نقشی نداشته باشد.

 

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن و صهیونیسم جهانی علیه قرآن افزود: هر جا صحبت از مهجوریت قرآن، قرآن سوزی و تعدی و هتک حرمت به کتاب آسمانی می‌شود پای صهیونیسم در میان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ایجاد تمدن نوین اسلامی از مسیر قرآن می‌گذرد، گفت: توجه به قرآن و عمل به آن جامعه را به سمت تمدن سازی هدایت می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آیت پورغلامی سه شنبه , ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

باعرض ادب و احترام سوال بنده این است که قرآن را خدادبرای پیامبرناضل کرد و تاقبل اون دوران مردم یا بت پرست بودند یا آتش و خود پیامبران تا قبل اون موقع بت پرست بودند سوال چطور اسم پدرپیامبر عبداله بود

رفتن به نوار ابزار