کد خبر : 105105
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402- 51: 13

در رودبار اتفاق افتاد؛

پرتاب قندان از سوی عضو شورا به سمت مدیر آب و فاضلاب!

پرتاب قندان از سوی عضو شورا به سمت مدیر آب و فاضلاب!

مدیر آبفای شهرستان رودبار نسبت به پرت کردن قندان از سوی یک عضو شورا به مدیر توتکابن واکنش نشان داد و گفت: از طریق قضایی پیگیر این مساله هستیم و به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم.

به گزارش گیلانستان، احمد گلباغی در گفتگو با مهر با اشاره به حواشی ایجاد شده در نشست وصول مطالبات بخش رحمت آباد و بلوکات افزود: مدیر آبفای توتکابن در حین مأموریت و در نشست وصول مطالبات این سازمان مورد حمله یکی از اعضای شورای روستای کوکنه قرار گرفت.

 

مدیر آبفای شهرستان رودبار با تاکید بر لزوم پیگیری قضائی مساله پیش آمده برای مدیر آبفای توتکابن بیان کرد: مدیر آبفای توتکابن در جلسه وصول مطالبات بخش رحمت آباد از سوی عضو شورای کوکنه مورد اصابت «قندان» قرار گرفت و از ناحیه صورت به شدت آسیب دید.

 

گلباغی با اشاره به پرونده دار بودن عضو هتاک شورای کوکنه اضافه کرد: اقدامات زشت و زننده این عضو شورا مسبوق سابقه بوده و حتی چندین فقره پرونده قضائی بر علیه وی تشکیل شده است.

 

وی با بیان اینکه تا حصول نتیجه پیگیر مساله مدیر توتکابن هستیم، افزود: با طرح دعوی و تشکیل پرونده از طریق دستگاه قضائی به صورت جدی پیگیر مساله پیش آمده برای مدیر آبفای توتکابن هستیم و به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار