کد خبر : 84998
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آذر 1401- 20: 15

فرماندار رشت خبر داد؛

پرداخت ۲ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در رشت

پرداخت ۲ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در رشت

فرماندار رشت با اشاره به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان به ۶۸ طرح اشتغال خانگی گفت: دستگاه ها برای پرداخت اعتبارات به سایر طرح های تایید شده اقدام کنند.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، حمیدرضا امام پناهی ظهر چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت با تاکید بر جذب حداکثری اعتبارات در فرصت باقیمانده اظهار کرد: دستگاه‌ها موظف هستند حداکثر اعتبار تخصیص یافته را جذب و صرف امور عمرانی و توسعه‌ای شهر کنند.

 

فرماندار رشت با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه‌ها با توجه به میزان ثبت اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌ها در سامانه رصد ارزیابی می‌شود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون برای ۶ هزار و ۶۱۱ نفر شغل ایجاد شده که معادل ۸۵ درصد تعهدات است.

 

وی با اشاره به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان به ۶۸ طرح اشتغال خانگی گفت: دستگاه‌ها برای پرداخت اعتبارات به سایر طرح‌های تأیید شده اقدام کنند.

 

امام پناهی تصریح کرد: دستگاه‌ها و بانک‌های عامل برای تسریع در احراز شرایط و جذب اعتبارات، هماهنگی‌های مربوطه را لحاظ کنند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان رشت، ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی دارد عنوان کرد: برای توانمندسازی خانواده‌های کمتر برخوردار باید از ظرفیت‌های قانونی حداکثر استفاده را برد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار