کد خبر : 71762
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400- 40: 7

آخرین گفتگوی علوی در مقام عضو شورا:

پیگیری برنامه‌های توسعه‌ای و زیرساختی ، اولویت‌ برنامه های شهرداری

پیگیری برنامه‌های توسعه‌ای و زیرساختی ، اولویت‌ برنامه های شهرداری

سید امیر حسین علوی عصر دیروز ، چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ در آخرین جلسه حضور خود در صحن علنی شورا در مقام عضو شورا به ایراد سخن پرداخت.

به گزارش گیلانستان، سید امیر حسین علوی، شهردار رشت در یازدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر رشت که به عنوان آخرین جلسه وی در مقام عضو شورا محسوب میشد، شرکت کرد.

 سید امیر حسین علوی در این جلسه ضمن تشکر ویژه و قدردانی از همه اعضای شورای اسلامی شهر عنوان کرد: برایم افتخاری بود که دیشب به نمایندگی از طرف شورای اسلامی شهر رشت و به جهت اهمیت این شهر به عنوان یکی از بزرگترین مراکز استانی شمال کشور شاهد ابلاغ حکم رسمی خود به عنوان شهردار از سوی وزیر محترم کشور بودم.

 عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه به جهت اهمیت دو شهر بزرگ تهران به عنوان پایتخت و شهر رشت ابلاغ شهرداران آنها شخصا از سوی وزارت کشور انجام شد، ابراز داشت: این اتفاق مبارک نشان دهنده اهمیت بسیار زیاد شهر رشت است.

 وی اذعان داشت: با عنایات پروردگار متعال و به واسطه حسن عملکرد مجموعه شورای اسلامی شهر رشت یکی از کوتاهترین زمانهای ابلاغ حکم شهردار را شاهد بودیم به طوری ‌که فرآیند آن از زمان معرفی شهردار منتخب توسط شورا به وزارت کشور تا صدور حکم ابلاغ تنها چیزی حدود ۱۷ روز طول کشید که نکته‌ای بسیار حائز اهمیت محسوب می‌شود.

 علوی با بیان اینکه یکی از کوتاهترین‌های زمانهای معرفی و ابلاغ حکم شهردار در بین شهرهای بزرگ کشور غیر از تهران در شهر رشت رقم خورد، اذعان کرد: به عقیده من این امر هم اتفاقی مبارک است و عملکرد و کارنامه‌ای بسیار خوب برای شورای اسلامی شهر رشت به شمار می‌آید.

 عضو شورای شهر رشت سرفصلها و مهمترین مواردی که در ابلاغ حکم شهردار رشت توسط وزیر کشور اشاره شده است را متذکر شد و گفت: تمام مؤلفه‌ها و رویکردهایی که در متن حکم ابلاغ شهردار رشت آمده را جهت پیاده‌ سازی به مجموعه مدیریت شهری شهرداری رشت ابلاغ میکنم تا بسترهای تحقق و اجرای آن به بهترین نحو ممکن فراهم شود.

 وی با تاکید بر اینکه شهرداری رشت جهت اجرای منویات شورای اسلامی شهر و برنامه‌های تدوین شده اهتمام بسیار خاصی دارد، افزود: اتفاقات زیادی در این مدت رقم خورد و فضاهای مختلفی پیش آمد اما تمام آنچه که رخ داد، تنها با هدف خدمت صادقانه به مردم به گذشته سپردم.

 سید امیر حسین علوی ادامه داد: حق حقوقی و قانونی ما نسبت به بعضی از موضوعات و جملاتی که بعضا ارائه شد به قوت خویش باقی است اما برای سعادت و پیشرفت این شهر و مردمی که چشم امیدشان به این تیم ۱۲ نفره دوخته شده است از برخی موارد گذشتم.

 عضو شورای اسلامی شهر رشت از وجود انسجام و اتحاد مثال‌ زدنی بین اعضای شورای شهر رشت و تیم مدیریت شهری سخن گفت و اظهار داشت: بایستی تمام هدف ما این باشد که در جهت ارتقاء سطح عملکرد، ایجاد رفاه عمومی، خدمات‌ رسانی مناسب و توزیع عادلانه خدمات به مردم شهر تلاش کنیم.

 وی دو مقوله افزایش توان مالی و ایجاد درآمدهای پایدار برای شهر رشت را نیازی ضروری و حیاتی دانست و عنوان کرد: پیگیری برنامه‌های توسعه‌ای و زیرساختی از دیگر اولویتهایی است که باید در شهرداری رشت و با کمک شورای شهر تحقق پیدا کند.

 علوی در پایان ضمن تشکر از همه اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت به واسطه کمکها، صمیمت ها، محبتها و اعتمادی که به وی داشتند، اظهار داشت: قدردان اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر رشت هستم و معتقدم همه باید سعی کنیم تا اتفاقات خوبی برای مردم شهر رشت رقم بخورد.

 لازم به ذکر است که سید امیر حسین علوی در اول آبان ۱۴۰۰ از عضویت در شورا استعفا داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا کیانفر پنجشنبه , ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۴۲

.
احمد وحیدی وزیر کشورگفت: وحدت و وفاق اجتماعی شرط اساسی برای توسعه و پیشرفت است.

آقای وحیدی،
وحدت و وفاق اجتماعی فقط وقتی ایجاد می‌شود که امکانات ملی در انحصار ملتزمین عملی به ولایت مطلقه فقیه نباشد بلکه همه اعضای جامعه برای اظهار عقیده و تبلیغ نظریاتشان از آن برخوردار گردند.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی،
۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،

رفتن به نوار ابزار