کد خبر : 84127
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401- 43: 16

رئیس مجمع بسیجیان گیلان:

چهار طرح در نهمین اجلاس مجمع بسیجیان گیلان ارایه می‌شود

چهار طرح در نهمین اجلاس مجمع بسیجیان گیلان ارایه می‌شود

رئیس مجمع بسیجیان گیلان گفت: چهار طرح در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی برای تصویب و اجرا در نهمین اجلاس مجمع بسیجیان گیلان ارائه می‌شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از ایرنا، رمضانعلی طالبی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان در رشت افزود: نهمین اجلاس مجمع بسیجیان گیلان با حضور مسئولان ارشد استان روز ۲۳ آذر ماه در رشت برگزار و در آن چهار طرح اقتصادی و اجتماعی که توسط بسیجیان طراحی شده، برای اجرا معرفی می شود.

 

وی افزود: این طرح ها شامل؛ طرح نهاده‌های دامی که تحولی در رفع کاستی‌های این بخش ایجاد می‌کند، زراعت چوب برای خودکفایی شرکتهای صنایع چوب و کاغذ، طرح سطح سواد و حقوقی مردم که از طریق پایگاههای مقاومت برای جامعه هدف و به منظور ارتقای سواد اجتماعی اجرا می‌شود و نیز نصب تیرهای سبک برق که می‌توان از آنها در مکانهای صعب‌العبور استفاده کرد و پایداری و نقل و انتقال آن نیز نسبت به تیرهای برق کنونی بسیار بهتر و راحت‌تر است از جمله آنها می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات جامعه با تفکر بسیجی و جهادی حل می‌شود، بیان کرد: از سال ۹۰ مجمع بسیجیان در گیلان فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون نیز طرح‌های موثری به اجرا در آمده که از آن جمله می‌توان به طرح همگام با کشاورز اشاره کرد که میزان تولید کشاورزانی که در این طرح حضور دارند، نسبت به سایر کشاورزان بین ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش دارد.

 

وی عنوان کرد: طرح زراعت چوب هم در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار انجام شده تا چوب مورد نیاز شرکتهای مربوطه در گیلان را فراهم کند.

 

رئیس مجمع بسیجیان گیلان ادامه داد: ۴۰۰ عنوان و مساله در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی تا کنون البته نخبگان بسیجی بررسی شده که از این تعداد، ۱۲۵ مورد مهم و ضرروی هستند و باید طی طرح‌هایی تصویب و به مرحله اجرا گذاشته شوند.

 

طالبی به ضرورت حضور بسیج و تفکر بسیجی برای از بین بردن معضلات و مشکلات جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: از زمان تشکیل بسیج که با درایت و دوراندیشی معمار و بینانگذار انقلاب اسلامی تاسیس شد تاکنون بسیجیان در حوزه‌های مختلف برای از بین بردن مسائل و چالش های جامعه نقش اساسی و چشمگیری داشتند.

 

وی اضافه کرد: یکی از برکات بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که ضربه مهلکی بر استکبار وارد کرد، تشکیل بسیج بود که این نهاد را امام راحل(ره) برای پیشگیری از افول انقلاب و از بین بردن توطئه‌های دشمنان تاسیس کردند، نهاد و مجموعه ای که تعادل قدرتهای شرق و غرب را بر هم زد.

 

وی اظهار کرد: ما در جنگ تحمیلی با تکیه بر پایداری ملت و حضور بسیج در کنار سایر نیروهای نظامی توانستیم در هشت سال دفاع مقدس بر تمامی قدرتهای شرق و غرب جهان پیروز شویم چون همه این قدرتها از عراق و صدام حمایت می‌کردند.

 

رئیس مجمع بسیجیان گیلان در خاتمه گفت: امروز نیز با تکیه بر تفکر بسیجی بر همه توطئه‌های دشمنان پیروز شدیم و به طور حتم با حضور این تفکر در جامعه، سایر نیرنگهای دشمنان نیز خللی در نظام جمهوری اسلامی و در همبستگی مردم ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار