کد خبر : 103153
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402- 44: 13

با توجه به تغییر رویه اصولگرایان گیلان؛

چهره جدید لیست‌های اصولگرایی در انتخابات رشت چه کسی خواهد بود؟

چهره جدید لیست‌های اصولگرایی در انتخابات رشت چه کسی خواهد بود؟

پیش بینی می‌شود مهدی فلاح یکی از داوطلبانی در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت و خمام است که در اکثر لیست‌های اصولگرایان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، هفتم دی ماه امسال بود که دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان برخلاف عملکرد این شورا اظهارات امیدوارانه‌ای برای اعمال تغییرات اساسی در ترکیب لیست احتمالی این شورا خبر داد؛ تغییراتی که عامل آن عملکرد ضعیف برخی نمایندگان کنونی و منتخبان پیشین لیست عنوان شده بود.

 

اصولگرایان به درستی متوجه شده‌اند که فضای رقابتی در باب داوطلبان رسیدن به بهارستان در صورتی برایشان امیدوارتر میشود که بتوانند گزینه‌هایی را تعرفه کنند که هم رنگ و بوی خلاقانه به خود بگیرد و هم اقبال عمومی همراهشان باشد.

 

هرچند که در طی سالیان اخیر اعتماد به جوانان تنها به شعارهای تبلیغاتی برای جذب قشر خاکستری استفاده شده اما بنظر می‌رسد ریسک معرفی گزینه‌های امتحان پس داده آنقدر سنگین باشد که برای یکبار هم شده تنظیم کنندگان لیست ها از گزینش افراد سنتی دل بکنند.

 

ضمن اینکه گروه‌های اصولگرایی به این نتیجه رسیده‌اند که اولویت‌های توسعه‌ای نظام در اسناد بالادستی به گونه ای برنامه ریزی شده که اگر تصمیم نقش آفرینی در مناسبات ملی داشته باشند، نمیتوانند از گزینه‌های امتحان پس داده‌ای بهره ببرند که از پیگیری و به نتیجه رساندن طرح‌های عقب مانده گذشته نیز عاجز هستند.

 

با تمام این تفاسیر باید در انتظار نشست و دید آیا اصولگرایان سند بقای سیاسی خود را نزد افکار عمومی امضا کرده یا همچنان اصرار بر گزینش سنتی با تکیه بر سلایق شخصی و در تعارض با اقبال عمومی را دارند.

 

در این میان برخی چهره های سیاسی پیش بینی می کنند که در لیستهای منتسب به جریان اصولگرایی شاهد حضور یک چهره جدید به نام “مهدی فلاح” از حوزه انتخابیه رشت و خمام باشیم.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار