کد خبر : 67122
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400- 55: 16

نماینده سابق مردم آستارا در مجلس:

کارنامه نامزدها گزینه اصلح را مشخص می‌کند

کارنامه نامزدها گزینه اصلح را مشخص می‌کند

نماینده سابق مردم آستارا در مجلس دهم با تأکید بر حضور حداکثری و انتخابات نامزد اصلح، گفت: مردم از مشاهده کارنامه‌ای که نامزدهای انتخابات از خود ارائه داده‌اند به‌خوبی دریافته‌اند تا صالح و اصلح را از یکدیگر بشناسند و اداره دولت را به چه کسی واگذار کنند.

به گزارش گیلانستان، ولی داداشی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی برای کارآمدی سیاسی و رویارویی نقطه قوت انقلاب در برابر حکومت‌های پوشالی است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات‌های متعدد در ایران اسلامی، افزود: جمهوری اسلامی ایران به خود افتخار می‌کند که توانسته در طول عمر بابرکت بالای ۴۰ ساله، شاهد دهها انتخابات با مشارکت مسئولانه و متعهدانه مردم در آن باشد.

نماینده سابق مردم آستارا در مجلس دهم با اشاره به وجوه تمایز انتخابات در جمهوری اسلامی با سایر کشورهای مدعی دموکراسی، گفت: بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی تنها در پروپاگاندای رسانه‌ای توانسته‌اند خود را به جهانیان معرفی کنند درحالی‌که مردم و رای آن‌ها تأثیر چندانی بر سرنوشت آن‌ها ندارد.

عضو سابق مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: حضور پرشکوه و باصلابت ملت ایران در حماسه انتخابات پیش رو ضامن امنیت و ارتقای آن در جهان در جهت حفظ استقلال است.

داداشی، حضور در انتخابات و دادن رای را حق‌الناس دانست و گفت: هر رای ایرانی در وجه خدا حسنه محسوب می‌شود چراکه مشارکت حداکثری در این فریضه عبادی سیاسی برای دوستان خدا، امیدوارکننده و عزت‌آفرین و برای دشمنان ملت ایران ذلت‌بار و یاس آفرین است.

عضو سابق کمیسیون اصل نود قانون اساسی بر لزوم دقت در انتخاب کاندیدای اصلح تأکید کرد و گفت: ملت ایران با بررسی نامزدها، اعلام موضع و همچنین مشاهده کارنامه‌ای که نامزدهای انتخابات از خود ارائه داده‌اند به‌خوبی دریافته‌اند تا صالح و اصلح را از یکدیگر بشناسند و اداره دولت را به چه کسی واگذار کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار