کد خبر : 103136
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402- 27: 11

رییس پلیس امنیت اقتصادی گیلان خبر داد؛

کشف بیش از ۱۱ هزار بسته کود شیمیایی قاچاق در رشت

کشف بیش از ۱۱ هزار بسته کود شیمیایی قاچاق در رشت

رییس پلیس امنیت اقتصادی گیلان گفت: بیش از ۱۱ هزار بسته کود شیمیایی خارجی قاچاق طی بازرسی انبار یک واحد صنفی در رشت کشف شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ محمد خوش خلقت با اشاره به اینکه قاچاق به عنوان یک آفت خطرناک سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات از وجود کودهای شیمیایی قاچاق داخل انبار یک واحد صنفی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس این مکان اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۱۱ هزار و ۳۰۵ بسته انواع کود شیمیایی خارجی قاچاق کشف شد.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از معرفی متهم ۴۳ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش کودهای قاچاق را ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال برآورد کردند.

 

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار