کد خبر : 98904
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402- 26: 11

کنگره انجمن جراحان عروق ایران در گیلان گشایش یافت

کنگره انجمن جراحان عروق ایران در گیلان گشایش یافت

کنگره میان دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران روز چهارشنبه با حضور دکتر محمدرضا ظفرقندی رئیس انجمن جراحان عروق کشور در تالار مرکزی رشت گشایش یافت.

به گزارش گیلانستان، دبیر علمی کنگره انجمن جراحان عروق ایران در مراسم آغازین گفت: ارائه و به کارگیری جدیدترین فناوری پزشکی، بازآموزی و جمع بندی تحقیقات دانشمندان جراحان عروق ایران، بحث و بررسی در ارتباط با بیماران تحت درمان از اهداف برگزاری این کنگره است.

 

دکتر حسین همتی با اشاره به حضور نزدیک یکصد جراح عروق در این کنگره اظهار کرد: علاوه بر جراحان اساتید پرستاری نیز شرکت دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: در این کنگره ۴۲ مقاله توسط جراحان عروق استان های مختلف کشور ارایه می شود ضمن اینکه گارگاه های تخصصی علمی با موضوعات علمی و تخصصی اعم از نکات مهم برخورد با پای دیابتی، زخم های عروقی و اصول مراقبت از آن و درمان های نوین زخم‌ها، برنامه ریزی شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان نیز در مراسم افتتاح این کنگره با تشریح فعالیت های مختلف پزشکی در گیلان و با بیان اینکه دستیار تخصصی جراحی عروق در استان از سال ۹۶ شروع به کار کرده است، افزود: بیمارانی از استان های زنجان، قزوین، غرب مازندران و اردبیل برای درمان به گیلان سفر می کنند.

 

دکتر محمدتقی آشوبی، در ادامه ضمن محکومیت جنایت ددمنشانه رژیم کودک کش اسراییل و با اشاره به بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه خاطر نشان کرد: جامعه پزشکی این جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم‌ می کند.

 

وی با اشاره به اعلام عزای عمومی در پی این بمباران اظهار کرد: برنامه های خوبی برای افتتاح این کنگره در نظر گرفته شده بود اما به دلیل عزای عمومی برای لغو آنها اقدام شد.

 

کنگره انجمن جراحان عروق ایران فردا به کار خود در گیلان پایان می دهد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار