کد خبر : 49799
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399- 08: 17

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان:

۱۳۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی ‌بین محرومان گیلان توزیع شد

۱۳۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی ‌بین محرومان گیلان توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: اداره اوقاف گیلان از روزهای نخست شیوع کرونا ۱۳ هزار و ۴۶ بسته شامل مواد بهداشتی، شوینده و ضدعفونی کننده، ماسک و ژل را در نقاط محروم توزیع کرد.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در جمع خبرنگاران به اقدامات ادارات اوقاف گیلان در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: از روزهای نخست شیوع کرونا در استان گیلان مجموعه اوقاف این استان ۱۳ هزار و ۴۶ بسته شامل مواد بهداشتی، شوینده و ضدعفونی کننده، ماسک و ژل را در نقاط محروم گیلان توزیع کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از راه‌اندازی ۱۳ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه گیلان همزمان با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: کارگاه‌های تولید ماسک مذکور در شهرستان‌های رشت، آستانه اشرفیه، آستارا، رودسر، صومعه‌سرا و لنگرود فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه گیلان جهت تهیه اقلام بهداشتی مبلغ ۵۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه کرده است خاطرنشان کرد: مبلغ مذکور از محل موقوفات و کمک‌های خیران هزینه شده است و اقلام بهداشتی تهیه شده را در نقاط محروم به‌دست مردم رساندیم.

علیزاده با اشاره به اینکه ۱۰۵ هزار ماسک در بقاع متبرکه گیلان با هزینه ۹۰ میلیون تومان تهیه و بین مردم توزیع شده است عنوان داشت: اداره اوقاف گیلان کار تولید و توزیع ماسک در نقاط محروم این استان را تا زمان ایجاد شرایط مطلوب و ریشه‌کنی کرونا ادامه می‌دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۸۲۲ بسته مواد غذایی در قالب بن کالا بین نیازمندان این استان توزیع شده است گفت: این مجموعه با همکاری خدام بقاع متبرکه گیلان اقدام به تهیه بسته‌های کمک معیشتی در ایام شیوع ویروس کرونا کرده است.

وی به هزینه تهیه بسته‌های معیشتی مذکور اشاره کرد و ابراز داشت: مبلغ ۴۵۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان توسط خیران و عواید موقوفات با نیت مرتبط برای تهیه بسته‌های معیشتی هزینه شد همچنین از محل موقوفات دارای نیات مرتبط در شهرستان‌های رشت، لاهیجان و رودسر نان صلواتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار