کد خبر : 35919
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398- 03: 17

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

۱۸۰ اثر به جشنواره آسیب‌های اجتماعی گیلان ارسال شد

۱۸۰ اثر به جشنواره آسیب‌های اجتماعی گیلان ارسال شد

فاضلی از ارسال ۱۸۰ اثر به جشنواره آسیب‌های اجتماعی گیلان در دو بخش «آسیب‌شناسی اجتماعی در رسانه‌ها» و «کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی» خبر داد.

 «فیروز فاضلی» امروز(۲ اردیبهشت) در حاشیه افتتاح نمایشگاه کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی در نگارخانه مارلیک رشت گفت: فراخوان جشنواره «آسیب‌شناسی اجتماعی در رسانه‌ها» و «کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی» باهدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح سلامت استان به عنوان یک مسئولیت همگانی از دی ماه سال گذشته منتشر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه با انتشار این فراخوان‌ها در مجموع دو بخش ۱۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد افزود: جشنواره آسیب‌شناسی اجتماعی در مطبوعات محلی، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان در رشته‌های «گزارش»، «سرمقاله و مقاله»، «خبر» و «عکس» تعریف شده که ۱۳۰ اثر در این بخش توسط اصحاب رسانه ارسال و در حال داوری است.

وی با اعلام اینکه ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کاریکاتور ارسال شد افزود: این آثار در محورهای «تکدی‌گری»، «نقش رسانه‌ها در ریشه‌یابی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی»، «حاشینه‌نشینی و نقش آن در افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر کودکان کار، مفاسد اجتماعی، اعتیاد، تکدی‌گری»، «اعتیاد، طلاق، تکدی‌گری و نقش آنها در فروپاشی نهاد خانواده» و «نقش اقتصاد مقاومتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی» ارسال شده است.

فاضلی با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار راه یافته به جشنواره کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: در این نمایشگاه ۳۰ اثر منتخب به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی از اعطای گواهی شرکت به کلیه آثار راه‌یافته به نمایشگاه جشنواره خبر داد و عنوان کرد: این جشنواره به‌همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری استانداری گیلان برگزار و به نفرات برگزیده در مراسم اختتامیه جشنواره جوایزی اهدا می‌شود.

گفتنی است، نمایشگاه کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی از امروز(دوشنبه،۲ اردیبهشت) تا پنج‌شنبه(۵ اردیبهشت‌)، صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت دایر است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار