کد خبر : 103366
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402- 21: 13

رییس پلیس آگاهی گیلان:

۴۰ سارق و مالخر در گیلان دستگیر شدند/ اعتراف به ۹۵ فقره سرقت

۴۰ سارق و مالخر در گیلان دستگیر شدند/ اعتراف به ۹۵ فقره سرقت

رییس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح عملیاتی سراسری مبارزه با سرقت‌های خرد در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۴۰ سارق و مالخر دستگیر و ۹۵ فقره پرونده سرقت کشف شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ علیرضا حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقا سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

 

وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی ۳ روزه سراسری مبارزه با سرقت‌های خرد در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

 

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۳۶ سارق و ۴ مالخر را شناسایی و دستگیر کردند، بیان‌داشت: ۹۵ فقره پرونده سرقت‌های خرد در این رابطه کشف شد.

 

این مقام انتظامی در پایان به معرفی سارقان و مالخران برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار