کد خبر : 63883
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1399- 41: 10

رئیس ستاد انتخابات گیلان:

۶۰ داوطلب تا شامگاه چهارشنبه برای عضویت در شورای اسلامی شهر در گیلان ثبت نام کردند

۶۰ داوطلب تا شامگاه چهارشنبه برای عضویت در شورای اسلامی شهر در گیلان ثبت نام کردند

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: ۶۰ داوطلب تا شامگاه چهارشنبه برای عضویت در شورای اسلامی شهر در گیلان ثبت نام کردند.

به گزارش گیلانستان، محمود قاسم‌نژاد شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۲۰ تا ۲۶ اسفندماه داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی، رایانه‌ای، دفاتر پیشخوان و یا حضور در فرمانداری ثبت نام کنند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان ابراز داشت: تا ساعت ۱۸ مورخ ۲۰ اسفندماه ۶۰ نفر از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر در گیلان ثبت نام کردند که ۲۷ نفر به شکل غیر حضوری و ۳۳ نفر به شکل حضوری در فرمانداری‌ها ثبت نام کردند.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه ۶  نفر از ۶۰ نفر به عبارتی ۱۰ درصد ثبت نام‌شدگان خانم هستند خاطرنشان کرد: ثبت نام غیر حضوری خیلی راحتتر بوده و در صورت عدم توانایی در ثبت نام غیرحضوری و می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان نیز ثبت نام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان تصریح کرد: از مزایای عدم حضور داوطلبان در فرمانداری‌ها این است که ازدحام جمعیت در فرمانداری صورت نگرفته و  زنجیره شیوع کرونا در اثر این تجمعات، قطع می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات گیلان عنوان داشت: توصیه ما به داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهرها این است که داوطلبان ثبت نام ر ا به صورت غیرحضوری انجام دهند و در صورت ثبت نام غیرحضوری مدارک داوطلبان بهتر و سریع‌تر بررسی می‌شود.

وی افزود: کسانی که از اپلیکشن موبایلی یا رایانه‌ای ثبت نام می‌کنند در جریان باشند که پس از ثبت نام از طریق موبایل، رایانه و یا دفاتر پیشخوان حتماً پیامکی با مضمون اطلاعات توسط فرمانداری تایید شد و ثبت نام شما قطعی است از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ دریافت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه این پیامک به منزله ثبت نام قطعی کاندیداها است بیان کرد: از همه نخبگان و متخصصین که دغدغه مدیریت شهری را دارند تقاضا داریم در  روزهای باقی مانده هر چه زودتر  ثبت نام کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار