کد خبر : 105289
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1403- 46: 14

رئیس پلیس راه گیلان:

۸۷۵ هزار خودرو وارد گیلان شدند

۸۷۵ هزار خودرو وارد گیلان شدند

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ورود بیش از ۸۰۰ هزار خودرو به گیلان گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۸۷۵ هزار خودرو وارد گیلان شدند که به نسبت میانگین مشابه سال گذشته با کاهش ۱۱ درصدی در این حوزه مواجه بودیم.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ورود بیش از ۸۰۰ هزار خودرو به گیلان اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۸۷۵ هزار خودرو وارد گیلان شدند که به نسبت میانگین مشابه سال گذشته با کاهش ۱۱ درصدی در این حوزه مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته شاهد خروج مسافرین از گیلان هستیم، گفت: تاکنون ۶۵۰ هزار خودرو از محورهای خروجی استان از جمله محور منجیل_رودبار از گیلان خارج شدند و این روند ادامه‌دار است.

رئیس پلیس راه گیلان همچنین با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای ورودی استان بیان کرد: ترافیک در محورهای خروجی گیلان روان بوده و هیچ گره ترافیکی در استان وجود ندارد.

صفاری با تاکید بر اینکه در روزهای پایانی هفته شاهد آغاز موج دوم سفرها به گیلان خواهیم بود، افزود: به دلیل تعطیلی ایام شهادت امیر المومنین(ع) و شب‌های قدر و همچنین تعطیلات ۱۳ آخر سال، در روزهای پایانی هفته شاهد اعار موج دوم سفرها به گیلان خواهیم بود و تمامی تمهیدات اتخاذ شده است.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار