کد خبر : 12929
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396- 07: 18

رشت را بنر برد! فرمانداری رشت تنها نظاره می کند؟!

رشت را بنر برد! فرمانداری رشت تنها نظاره می کند؟!

در حالی که فرمانداری رشت می بایست با این موارد به عنوان تخلفات انتخاباتی برخورد نماید، عملا تحرکی از این سازمان برای مقابله با این تخلفات دیده نمی شود.

به گزارش گیلانستان، با آغاز زمان رسمی تبلیغات انتخابات شورای شهر در رشت، حجم انبوهی از داربست و بنر فضای شهری را به اشغال خود در آورده است. شرایط حتی به گونه ای پیش رفته است که برخی از کاندیداهایی که کار تبلیغاتی خود را به دلایل مختلف دیرتر از دیگران آغاز کرده اند برای اجاره داربست باید به شهرهای مجاور همچون خشکبیجار، صومعه سرا یا لولمان مراجعه نمایند.

با این حال شرایط امروز خیابان های سراسر بنر شهر رشت به گونه ای شده که با توجه به عدم نظارت مناسب فرمانداری و خدمات شهری اگر جایی از شهر بدون بنر مشاهده شود قطعا باید تعجب کرد!

در شرایطی که در دوره های پیشین، فرمانداری به صورت مشخص به کاندیداها اجازه نصب تعداد محدودی بنر آن هم در مقابل ستادهای مشخص می داد، متاسفانه امروز شهر رشت درگیر بی سامانی عجیبی از این منظر شده است و در برخی از نقاط شهر می توان حجم وسیعی از بنرهای انتخاباتی را مشاهده نمود. این در حالی است که در دوره پیشین تعداد بنرها محدودیت داشته و می بایست حتما در مقابل ستادی که رسماً به فرمانداری معرفی شده بود، نصب می شد. ضمنا تعداد ستادها هم محدودیت داشت و هر کاندیدایی نمی توانست بیش از سقف مشخصی ستاد آقایان و بانوان داشته باشد. 

فارغ از تعداد بنرهای نصب شده در سطح شهر، متراژ عجیب و غریب این بنرها به نحوی است که این سوال را به ذهن متبادر می کند که آیا اصلاً نظارتی بر متراژ بنرها وجود دارد؟ متراژهایی که گاه به بیش از ۳۰ متر مربع هم می رسد!

در حالی که فرمانداری رشت می بایست با این موارد به عنوان تخلفات انتخاباتی برخورد نماید، عملا تحرکی از این سازمان برای مقابله با این تخلفات دیده نمی شود. گویا فرمانداری در میانه ی بهار به خواب زمستانی رفته است!

/ خزر آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار