کد خبر : 22230
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1396- 23: 9

انعقاد تفاهم نامه احداث کارخانه بازیافت زباله در رشت

انعقاد تفاهم نامه احداث کارخانه بازیافت زباله در رشت

تفاهم نامه احداث کارخانه بازیافت زباله و تبدیل آن به انرژی توسط سرمایه   گذار آلمانی و شرکت سازادژ ایران به امضا رسید.

به گزارش گیلانستان، اجلاس دوروزه سازمان های سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور که در هتل کادوس رشت برگزار شد، با امضای تفاهم نامه های سرمایه   گذاری شهرداری رشت با سرمایه   گذاران حوزه های مختلف به کار خود پایان داد.

اولین تفاهم نامه منعقد شده بین شرکت گوهررود و شهرداری رشت با موضوع احداث هتل ۵ ستاره در ضلع شمالی تالاب عینک بود که به امضای دکتر نصرتی شهردار رشت و حمیدرضا فرجی از شرکت گوهررود رسید.

دومین تفاهم نام همکاری در حوزه ساخت و ساز و امور زیربنایی به منظور توسعه گردشگری با حضور سرمایه گذاری به نام محمدجواد خالصی به امضا رسید.

سومین تفاهم نامه میان شهرداری رشت و شرکت برج های آرامش به منظور احداث بازار بین الملل و چند منظوره رشت امضا شد.

چهارمین تفاهم نامه امضا شده میان شرکت پترونواسیستم و شهرداری رشت در خصوص جایگاه های سوخت با قابلیت مدیریت بحران بود که به منظور ایمنی بیشتر و خدمات دهی مطلوب تر در زمان بحران منعقد شد.

پنجمین تفاهم نامه بین شرکت کشت و صنعت نگین وندان گیل و شهرداری رشت بود که در زمینه فرصت های سرمایه گذاری و کشت و صنعت گیاهان دارویی، بهداشتی، درمانی، آرایشی و خوراکی به منظور بسته بندی و صادرات به امضا رسید.

شرکت هولدینگ پارتیکان ششمین تفاهم نامه سرمایه گذاری را به امضا رساند. این تفاهم نامه پیرامون موضوع راه اندازی رستورانی با توجه به فرصت های توریستی، گردشگری و فرهنگی رشت بسته شد.

هفتمین تفاهم نامه امروز میان شرکت داده ورزی فرادیس البرز و شهرداری رشت به امضا رسید. این تفاهم نامه در خصوص کارت شهروندی است.

هشتمین تفاهم نامه بین محمد علی نقدی معاون مالی و اقتصادی شرکت سیف بنا و دکتر نصرتی شهردار رشت در زمینه تولید برق از پسماند به امضا رسید.

اما در حاشیه این اجلاس یک موافقت نامه نیز به امضا رسید. این موافقت نامه بین دکتر نصرتی شهردار رشت و آقای احمد خدابنده لو به نمایندگی از شرکت هولدینگ مربوطه به امضا رسید.

در دومین روز اجلاس کمیته معاونین و مدیران سرمایه گذاری شهرداری کلانشهرهای کشور تفاهم نامه احداث کارخانه بازیافت زباله و تبدیل آن به انرژی با استفاده از فناوری پیشرفته «KDV» آلمان توسط سرمایه گذار آلمانی و شرکت سازادژ ایران به امضا رسید.

قبل از امضای این تفاهم نامه، دکتر نصرتی با تاکید بر اینکه کلانشهر تهران بزرگترین حجم زباله در کشور را به خود اختصاص داده است، در پیشنهادی از دکتر هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسین مشاور آماتیس رابین و مشاور نیروگاه پسماند سوز شهرداری تهران خواست که با مطالعه پروژه احداث کارخانه بازیافت زباله و تبدیل آن به انرژی با استفاده از فناوری پیشرفته «KDV» آلمان نتایج بدست آمده را به شهرداری رشت جهت انجام هرچه سریعتر این پروژه در رشت اعلام کند.

همچنین در بخش پایانی روز دوم اجلاس سرمایه گذاری شهرداری کلانشهرهای کشور پنج تفاهم نامه سرمایه گذاری به امضای شهردار رشت رسید.

نخستین تفاهم نامه امضا شده در بخش پایانی اجلاس، مابین دکتر نصرتی شهردار رشت و آقای بشیر امینی به منظور ایجاد مسیر تجاری با طرح شهرداری رشت به امضا رسید.

دومین تفاهم نامه نیز مابین شهردار رشت و دکتر تن زاده مالک باشگاه سپیدرود رشت در زمینه ایجاد مجموعه اقامتی ورزشی بود.

موسی جاذب طرحی برای پارک حاشیه ای خیابان(پارکومتر) ارائه کرده است که موضوع سومین تفاهم نامه بود.

رضا رمضانپور به نمایندگی از آقای کسایی  نیز در حوزه فناوری اطلاعات تفاهم نامه ای در خصوص شهر الکترونیک و هوشمند و زیرساختهای گردشگری به امضا رساند.

رضا پورربانی سرمایه گذار جوان نیز تفاهم نامه با شهردار رشت در زمینه احداث سینما ۶بعدی به امضا رساند.

پورربانی که چندین ثبت اختراع نیز در کارنامه دارد قصد دارد چهارمین سینما ۶بعدی خود را در بوستان ملت رشت راه اندازی کند و نسبت به راه اندازی سینما ۶بعدی در شهرهای مختلف اظهار تمایل کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار