کد خبر : 63596
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399- 59: 17

با اعلام رئیس سازمان صمت گیلان:

اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی معدن گیلان معرفی شدند

اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی معدن گیلان معرفی شدند

رئیس سازمان صمت گیلان از انتخابات اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی معدن گیلان خبر داد و گفت: هفت نفر پس از احراز و بررسی صلاحیت به‌عنوان کاندیداهای نظام‌مهندسی گیلان معرفی که پس از مشارکت بسیار زیاد پنج نفر به‌عنوان اعضا هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی گیلان معرفی و انتخاب شدند.

به گزارش گیلانستان، فرهاد دلق‌پوش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جامعه مهندسین معدن یک تشکل بسیار مهم در کشور است، اظهار کرد: نظام‌مهندسی معدن گیلان یک‌هزار و ۵۰ نفر عضو دارد که این امر نشان‌دهنده قدرت این تشکل در ساختار اقتصادی گیلان است.

وی از انتخابات اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی معدن گیلان خبر داد و گفت: هفت نفر پس از احراز و بررسی صلاحیت به‌عنوان کاندیداهای نظام‌مهندسی گیلان معرفی که پس از مشارکت بسیار زیاد پنج نفر به‌عنوان اعضا هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی گیلان معرفی و انتخاب شدند.

رئیس سازمان صمت گیلان با اذعان به اینکه انتخابات هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی معدن هر سه سال یک‌بار برگزار می‌شود، تصریح کرد: این انتخابات مطابق با شیوه‌نامه‌های انتخاباتی مدون برای ایجاد ساختاری نظام‌مند و با به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان رشته‌های معدن با گرایش‌های مختلف به‌عنوان مسؤولین فنی معادن، نقش اساسی در نظارت بر معادن استان را ایفا می‌کنند.

دلق‌پوش با تأکید بر لزوم توجه به قانون‌مند بودن بهره‌برداری از معدن افزود: معدن در اقتصاد کشور به‌عنوان بخشی از پتانسیل‌های تأمین‌کننده نیازهای صنعتی شناخته‌شده و لازمه بهره‌برداری از معادن و سرمایه‌گذاری در این عرصه با رعایت چارچوب و ضوابط قانونی آن است.

وی با اشاره به اهداف تشکیل سازمان نظام‌مهندسی گیلان بیان کرد: نظام‌مهندسی معدن در جهت ارتقای اهداف مدیریتی نظارتی، تصمیم‌گیری و تصمیم سازی تشکیل‌شده و مسؤولین  فنی از جنبه قانونی برای حفظ ثروت ملی، مسؤولیت قابل‌توجه دارند.

رئیس سازمان صمت گیلان نظام‌مهندسی معدن را بازار نظارتی و فنی این سازمان دانست و گفت: با به‌کارگیری نیروی متخصص و همچنین با تأکید بر سلامت در انجام کار، رعایت تعهدات فنی و حرفه‌ای، پایبندی به رسالت حرفه‌ای در جهت حفظ منافع عمومی این استان، رفع نیازهای عمرانی مدنظر است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار