کد خبر : 43954
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

نماینده ولی فقیه در گیلان:

اگر از امروز به بعد در ارزاق عمومی گرانی ایجاد شود، دیگر اراذل و اوباش نیستند که به خیابان می ریزند بلکه این مردم مومن هستند که به میدان می آیند

اگر از امروز به بعد در ارزاق عمومی گرانی ایجاد شود، دیگر اراذل و اوباش نیستند که به خیابان می ریزند بلکه این مردم مومن هستند که به میدان می آیند

به مسئولان کشور و گیلان عرض می کنم اگر از امروز به بعد در ارزاق عمومی و حامل های انرژی گرانی ایجاد شود، دیگر اراذل و اوباش نیستند که به خیابان می ریزند بلکه این مردم مومن هستند که به میدان می آیند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در اجتماع بزرگ مردم رشت در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و محکومیت هتک حرمت اشرار به مقدسات الهی در میدان شهدای ذهاب شهرداری این شهر با قدردانی از حضور مردم در حمایت از انقلاب اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری اظهار کرد: آرزوی خیر دنیا و آخرت برای مردم گیلان به ویژه مردم رشت دارم.

وی خطاب به رسانه های امپراطوری غرب و پیروان آنها در داخل کشور، بیان کرد: در 40 گذشته رسانه های غربی تمام ترفندها را علیه انقلاب اسلامی به کار گرفتند اما به نتیجه مورد نظر خود نرسیدند.

امام جمعه رشت با اشاره به تقابل استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، تصریح کرد: رفتار مذبوحانه و وحشیانه رسانه های استکبار به ویژه در فتنه نفرت انگیز 88، زمستان 96 و ایام اخیر دستاوردی برای اربابان آنها نداشته است.

آیت الله فلاحتی به ذلت مثلث شوم صهیونیسم، آمریکا و آل جهود که پس از دفاع مقدس همیشه مترصد بحران سازی در کشور بوده اند، اشاره کرد و افزود: چهره نکبت بار مثلث شوم مذکور بین ملت ها و دنیای بشر مشخص شده است.

وی خطاب به اراذل و اوباش داخلی، گفت: ملت انقلابی ایران اسلامی چهره واقعی اراذل و اوباش که از فرزندان منافقان واره فتنه آواره وطن و باقیمانده سلطنت طلبان نگون بخت هستند، را می شناسند و آنها را در سراسر کشور رصد می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر توبه و بازگشت افراد مذکور به آغوش ملت، خاطرنشان کرد: حرکت زشت برهم زنندگان امنیت جامعه به جایی نمی رسد و تنها نفرین مردم را به جان خریدند.

آیت الله فلاحتی، خواستار اشد مجازات برای برهم زنندگان آرامش و امنیت جامعه توسط دستگاه قضا در کشور شد و اظهار کرد: در درون دستگاه قضا تلاش بر این باشد که اراذل و اوباش را به زودی رها نکنند زیرا آرامش ستودنی مردم را تبدیل به ناآرامی کردند.

وی با بیان اینکه حکم ایجاد ناآرامی در جامعه از نگاه اسلام، اعدام است، یادآور شد: بنده به عنوان کارشناس مسائل فقهی عرض می کنم کسانی که به جنگ نظام اسلامی آمدند، حکم محارب را دارند و باید اعدام شوند.

امام جمعه رشت خطاب به متولیان اجرایی و تقنینی کشور بیان کرد: به مسئولان مذکور توصیه می کنم در برنامه ریزی ها هوشمندانه عمل کنند و نگاه عمیق داشته باشند.

آیت الله فلاحتی، خواستار مشورت خواهی مسئولان از مردم در اجرای برنامه ها شد و افزود: مردم نباید تاوان طرح هایی که توسط متولیان امر اجرا می شود، را بپردازند.

وی با تاکید بر مشاهده افق ها برای اجرای برنامه ها توسط متولیان، گفت: برنامه ها باید ابتدا اولویت سنجی شده و بعد اجرایی شود ضمن اینکه به مواردی که موجب از بین بردن آرامش جامعه می شود توجه داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به متولیان دستگاه اجرایی و مقننه، تصریح کرد: مردم به شما رای دادند تا کشور را مدیریت کرده و برای جامعه تدبیر کنید اما آیا در وجدان خود راضی هستید که مشکلات مردم را به خوبی تدبیر کردید.

آیت الله فلاحتی بر توضیح دادن مسئولان در اجرای برنامه ها برای مردم تاکید کرد و یادآور شد: بعضی هنوز به برجام که دستاوردی برای مردم نداشته، دل خوش کردند و دل به اروپایی های قداره کش می دهند.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای ارزش های انقلاب و مقام معظم رهبری هزینه های بسیار پرداخت است، خاطرنشان کرد: ملت ایران همچنان برای حفظ ارزش های انقلاب هزینه می کند اما دلداده اروپایی ها نمی شود.

امام جمعه رشت، مقام معظم رهبری را فصل الخطاب و خط قرمز تمام معادلات خواند و اظهار کرد: مردم ایران لبیک گوی فرامین رهبر معظم انقلاب در ساحات مختلف هستند.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: به مسئولان کشور و گیلان عرض می کنم اگر از امروز به بعد در ارزاق عمومی و حامل های انرژی گرانی ایجاد شود، دیگر اراذل و اوباش نیستند که به خیابان می ریزند بلکه این مردم مومن هستند که به میدان می آیند.

وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی و حکومتی موظفند به ملت پاسخ دهند، تصریح کرد: اگر نرخ ارزاق عمومی افزایش یابد، مردم موظف هستند مطالبه گری داشته باشند ضمن اینکه ملت یقه مسئولان مربوطه را می گیرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر حضور مجاهدانه مسئولان در عرصه تاکید کرد و گفت: دستگاه قضا باید بر اعمال و رفتار مسئولان نظارت داشته باشد.

آیت الله فلاحتی با قدردانی از نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و تمام قوای مسلح به ویژه مردم در مقابله با اغتشاشات اخیر، بیان کرد: از رفتار هوشمندانه، بصیرانه، صبر و تحمل مردم ایران قدردانی می کنم و برای شان آرزوی بهروزی دارم.

وی به ترقه بازی برخی به منظور ایجاد ناامنی در جامعه اشاره کرد و افزود: بعضی ها فکر کردند با این ترقه بازی ها می توانند ملت ایران را از آرمان های خود دور کنند اما بدانند هرگز این اتفاق نمی افتد و انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه ای به پیش می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار