کد خبر : 6317
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395- 34: 23

مدیران غیربومی و چرایی این انتصابات/ حاشیه ها در نحوه مدیریت بانک ملی گیلان!

مدیران غیربومی و چرایی این انتصابات/ حاشیه ها در نحوه مدیریت بانک ملی گیلان!

به گزارش گیلانستان، مدیرغیر بومی بانک ملی گیلان که طبق شنیده هادر کمتر از یک سال از ریاست یک شعبه در کرج به ریاست بانک ملی گیلان رسیده است، این روزها با حاشیه های فراوانی روبروست. حاشیه هایی که شاید یکی از دلایلی ست که سبب شده آقای رییس به جای سکونت در رشت ملک

به گزارش گیلانستان، مدیرغیر بومی بانک ملی گیلان که طبق شنیده هادر کمتر از یک سال از ریاست یک شعبه در کرج به ریاست بانک ملی گیلان رسیده است، این روزها با حاشیه های فراوانی روبروست.
حاشیه هایی که شاید یکی از دلایلی ست که سبب شده آقای رییس به جای سکونت در رشت ملک توقیفی دهکده ساحلی را برای سکونت برگزیند تا حداقل پس از خستگی های روزکاری از موهبت دریا و …برخوردار گردد.
اما شنیده ها از وضعیت بانک ملی گیلان چندان خوب نیست.از جابجایی هایی در سطح مدیران که مورد اعتراض کارمندان و مراجعین واقع شده و شاخص های شایسته سالاری و فنی در این انتصابات با چالش ها و سوالات اساسی روبروست تا نارضایتی شدید درسطح بازنشستگان این بانک سبب شده تا انتخاب خود اقای رییس هم با علامت سوالی جدی روبرو باشد.
ازشنیده های برخورد نا مناسب با کارمندان جانبازو ایثارگر دفاع مقدس هم به عنوان یکی از حاشیه های پررنگ مدیریت جدید بانک ملی میتوان نام برد.برخوردی که در صورت صحت مایه تاسف جدی ست و باید مورد بررسی قرار گیرد.
این روزها که نمایندگان گیلان در مورد انتصاب مدیران غیر بومی در شرایط حضور نیروی متخصص و بومی متعهد نطق ها و مصاحبه های فراوانی میکنند شاید بانک ملی گیلان را بتوان یکی از مصداقهای شفاف و واضح ناموفق ارزیابی کرد که نیاز به اقدام جدی برای بررسی کارنامه مدیریتی توسط نمایندگان محترم مجلس دارد.
سوای از تمامی موارد کلی بیان شده که به نوعی مدیریت این بانک را در شرایط نامناسبی قرار داده خبرهای دیگری هم از اتفاقات مالی بانک ملی به گوش می رسد./ خبرآزاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار