کد خبر : 26818
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1397- 35: 18

معیار استاندار گیلان در انتصابات اخیر چه بوده است؟/ آیا سالاری از سوابق این ۱۰ نفر اطلاع دارد؟!

معیار استاندار گیلان در انتصابات اخیر چه بوده است؟/ آیا سالاری از سوابق این ۱۰ نفر اطلاع دارد؟!

آیا انتصابات اخیر با فشار به استاندار غیر بومی گیلان رقم خورده و جریانات سیاسی در آن دست دارند؟

به گزارش گیلانستان، در پی انتصابات دنباله دار ،روز گذشته سالاری طی احکامی بار دیگر موج جدیدی از انتصابات را کلید زد.

بر این اساس، انتصاب های در حوزه استاندار ، فرمانداری های لاهیجان، رودبار، تالش، انزلی، سیاهکل، صومعه سرا،  بخشداری های دیلمان ، رحمت آباد و بلوکات انجام پذیرفت.  اینجا را بخوانید

اگر چه این انتصابات در راستای سیاست های دولت صورت میگیرد اما سوال که پیش می آید این است که سالاری بر اساس کدام معیار و شناخت کافی ،دست به این انتصابات میزند!؟ انتصاباتی که گاها حاشیه هایی را به وجود آورده و موجب اعتراض جریان حاکم و برخی از نمایندگان مجلس میشود!

چگونه است استانداری که شناخت درستی از استان و به خصوص از مدیران آن ندارد کسانی را بر سر منصب میاورد که یا گذشته پرحاشیه داشته اند یا تجریه و تخصص کافی را ندارند!؟

به نظر می رسد این انتصابات کاملا مدیریت شده و از سوی همان جریانات خاصی که در  زمان استاندار سابق در عزل و نصب ها مداخله داشتند، امروز هم با نفوذ در استانداری همان خط را دنبال کرده و با فشار به استاندار غیر بومی بسیاری از انتصابات را به سرانجام میرسانند! موضوعی که بارها مورد انتقاد برخی از نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

از آنجا که پروژه سهم خواهی جریانات افراطی روز به روز افزایش می‌یابد، و با توجه به شرایط حساس کنونی، این نوع سهم خواهی می‌تواند مسیر پیشرفت استان را تحت تاثیر قرار داده و بدون هیچ فایده ای ، توسعه استان را دچار چالش جدی نماید.

امید است استاندار کارآموز گیلان به این نکته توجه داشته باشد که گیلان جز استان هایی بوده که مردمانش رای بالایی به روحانی دادند و حداقل انتظار آنها این است در انتصابات دقت لازم صورت گرفته و  از هرگونه سیاسی بازی پرهیز شده و افراد لایق، توانمند،شایسته و مردمی را در جایگاه مدیریت در نظر بگیرد./ رویداد گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار