کد خبر : 95435
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402- 17: 19

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

آرامش و ثبات در مجموعه مدیریت شهری رشت/ تقدیر از تلاش‌های اصحاب

آرامش و ثبات در مجموعه مدیریت شهری رشت/ تقدیر از تلاش‌های اصحاب

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شورا و شهردار رشت با عزم جدی برای رفع مشکلات شهر تلاش می‌کنند.

به گزارش گیلانستان، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر دوشنبه در نود و چهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت، با قدردانی از حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه‌ها انعکاس دهنده اخبار شورا و مجموعه مدیریت شهری شهرداری رشت هستند و از بابت تمامی زحماتشان طی دو سال اخیر تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

وی افزود: دو سال پر از چالش را پشت سر گذاشتیم و البته شورای ششم رشت هیچ گاه به دنبال چالش نبود اما برخی عوامل از جمله انتخاب نادرست دست به دست یکدیگر دادند و این اتفاقات را رقم زد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پیش از این مسیر تقابلی در بین شورا و شهرداری رشت ایجاد شده بود، گفت: شورای ششم در ابتدای شروع فعالیت با عزمی راسخ در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به انتخاب شهردار رشت اقدام کرد و در تمامی این دو سال از عمر شورا، همواره تلاش کردیم تا هیچ گونه کم کاری در مسیر ارائه خدمت به شهروندان وجود نداشته باشد و حتی در کوتاه‌ترین زمان نسبت به بررسی و تصویب بودجه نیز اقدام شد.

 

واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه مدیریت پیشین شهرداری رشت نتوانست آن گونه که باید در مسیر برنامه‌های راهبردی و توسعه‌ای شورا و شهر رشت گام بردارد، اضافه کرد: خوشبختانه با انتخاب رحیم شوقی به عنوان شهردار رشت، آرامش و ثبات در شهر و مجموعه مدیریت شهری حاکم شده است و این آرامش در بین دیگر مسؤولان شهری نیز مشاهده می‌شود.

 

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی پیرامون رفع مشکلات و دغدغه‌های شهری در دست انجام است، افزود: علیرغم اینکه در گذشته پیرامون لندفیل سراوان قرار داد همکاری با شرکت پیمانکاری داشتیم، اما به واسطه بی توجهی‌هایی که صورت گرفته بود نارضایتی‌های فراوانی وجود داشت و طی چند ماه اخیر و با تلاش شبانه روزی شهرداری رشت شرایط بسیار خوبی در لندفیل سراوان حاکم شده است.

 

واثق کارگرنیا با تاکید بر لزوم تفکیک زباله از مبدا، بیان کرد: در این باره نیز هیچ اقدام مؤثری انجام نشده بود و اخیراً و با حضور مدیریت جدید برنامه ریزی های مناسبی انجام شده است و با تفکیک زباله از مبدا نیز به زودی خبرهای خوبی در راستای کاهش پسماند به گوش شهروندان می‌رسد.

 

وی با اشاره به اجرای ۱۲ پروژه عمرانی در رشت، افزود: با اجرایی شدن این پروژه‌ها شاهد رفع بخشی از مشکلات ترافیکی، فضای سبز و … در نقاط مختلف شهر باشیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ظرفیت کارخانه کودآلی شهرداری بیان کرد: کارخانه کودالی تقریباً نیمه تعطیل شده بود که با عزم شورا و شهردار جدید رشت به ظرفیت تعیین شده نزدیک می‌شویم.

 

واثق کارگرنیا با بیان اینکه بابت نقایص و کم کاری‌ها از شهروندان شریف رشت طلب حلالیت داریم، گفت: شورای ششم تمام تلاش خود را به منظور بهبود وضعیت شهر به کار گرفته است و امیدواریم در سومین سال از فعالیت شورای ششم بتوانیم عقب ماندگی‌ها را برطرف کنیم و در پایان کار شورا رضایت خداوند منان و شهروندان شریف رشت را کسب کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار