کد خبر : 75920
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400- 09: 11

مدیرکل زندان‌های گیلان:

آزادی ۲۱۹ زندانی غیر عمد گیلان توسط سپاه قدس گیلان

آزادی ۲۱۹ زندانی غیر عمد گیلان توسط سپاه قدس گیلان

مدیرکل زندان‌های گیلان با اشاره به همکاری سپاه قدس گیلان و سازمان بسیج حقوق‌دانان در راستای آزادی زندانیان در گیلان گفت: از ابتدای سال تاکنون با همکاری سپاه قدس استان و سازمان بسیج حقوقدانان بیش از ۲۱۹ زندانی آزاد شده و در دهه فجر امسال هم ۴۳ زندانی در این استان آزاد شدند.

به گزارش گیلانستان، محمدی اصل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید شرایط ایجاد اشتغال برای زندانیان در کشور فراهم شود، اظهار کرد: سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها حضوری مستمر داشته و این حضور جهادی یک پله صعودی در جهت توسعه کار آفرینی در بین زندانیان است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ایجاد اشتغال برای زندانیان به منظور بازگشت موثر در جامعه افزود: اشتغالزایی برای زندانی و خانواده‌های آنان فرصتی را برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه فراهم می‌کند که می‌تواند بسیار موثر باشد.

مدیر کل زندان‌های گیلان با اشاره به همکاری سپاه قدس گیلان و سازمان بسیج حقوق‌دانان در راستای آزادی زندانیان در گیلان بیان کرد:  از ابتدای سال تاکنون با همکاری سپاه قدس استان و سازمان بسیج حقوقدانان بیش از ۲۱۹ زندانی آزاد شده و در دهه فجر امسال هم ۴۳ زندانی در این استان آزاد شدند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار