کد خبر : 97551
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402- 36: 13

سید صادق آقازاده خبر داد:

آغاز رزمایش جهاد تبیین سپاه قدس گیلان/ جهاد تبیین ضرورتی انکار ناپذیر

آغاز رزمایش جهاد تبیین سپاه قدس گیلان/ جهاد تبیین ضرورتی انکار ناپذیر

.

به گزارش گیلانستان، سرگرد پاسدار سید صادق آقازاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت جهاد تبیین به عنوان یکی از نبردهای امروز دشمن با جمهوری اسلامی اظهار کرد:

ایجاد جنگ شناختی و ترکیبی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از توطئه های دشمن بوده و راهکار قطعی مقابله با آن هم جهاد تبیین است.

 

وی با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به جهاد تبیین در برابر با جریان تحریف دشمن، گفت: بر مبنای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی،امروز بزرگ‌ترین جهاد «جهاد تبیین» بوده و بر همگان تکلیف است تا این مهم را به نحو احسن به اجرا در بیاورند.

 

دبیر رزمایش جهاد تبیین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برگزاری رزمایش جهاد تبیین در بین ادارات و سازمان ها در دستور کار قرار دارد افزود: رزمایش جهاد تبیین معاونت سیاسی سپاه قدس از روز شنبه اول مهرماه آغاز و تا پایان آبان ماه به طول می انجامد.

 

آقازاده بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، امیدآفرینی،مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب آگاهانه را از محورهای مهم این رزمایش دانست و گفت:

در این رزمایش سیاسی بیش هفتاد هادی سیاسی برادر و خواهر که از نخبگان و اساتید دانشگاه و حوزه های علمیه می باشند استفاده می گردد و این رزمایش در تمامی سطوح، از جمله مساجد هدف، ادارات و سازمان ها، مدارس و دانشگاه ها برگزار می شود.

 

دبیر رزمایش جهاد تبیین سپاه قدس گیلان با اشاره به مخاطبین و شرکت کنندگان این رزمایش مهم تبیینی خاطر نشان کرد : این رزمایش برای همه مردم، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان، کارمندان، کارگران، اصناف و آحاد مردم به صورت تخصصی و کارگاهی و نشست های عمومی در تمامی شهرستان ها برگزار می گردد.

 

انتهای‌ پیام/

 

#خبرگزاری_بسیج_گیلان

 

🆔 @basijguilan

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار