کد خبر : 96306
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402- 38: 21

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان خبر داد؛

آغاز پذیرش دانشجو بدون آزمون کارشناسی در گیلان همزمان با کشور

آغاز پذیرش دانشجو بدون آزمون کارشناسی در گیلان همزمان با کشور

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان از آغاز پذیرش دانشجو بدون آزمون کارشناسی در این استان خبر داد و گفت: ثبت نام بدون آزمون کارشناسی از ۳۱ شهریور آغاز شده و تا ۴ شهریور ادامه دارد.

به گزارش گیلانستان، مهرداد توکلی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور شرایط خوبی را برای پذیرش دانشجویان فراهم کرده است.

 

وی از آغاز پذیرش دانشجو بدون آزمون کارشناسی در گیلان همزمان با کشور خبر داد و افزود: ثبت نام بدون آزمون کارشناسی در این دانشگاه از ۳۱ شهریور آغاز شده و تا ۴ شهریور ادامه دارد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به مزیت‌های مخاطب پسند این دانشگاه بیان کرد: دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌های معتبر و ارزان کشور است که بخاطر شرایط خوبش، مورد استقبال ویژه افراد قرار گرفته است.

 

توکلی راد با بیان اینکه دانشگاه پیام نور ️رتبه اول آموزش الکترونیک کشور را دارد، گفت: ️رتبه برتر کیفیت آموزشی در میان دانشگاه‌ها از دیگر شاخص‌های مثبت این دانشگاه است که آن را نسبت به سایر مراکز آموزشی متمایز کرده است.

 

وی با اشاره به شرایط خوب ارائه تسهیلات شهریه‌ای در دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور به منظور حمایت از قشر ضعیف جامعه بالاترین تسهیلات پرداخت شهریه را لحاظ کرده است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با بیان اینکه ️امکان تغییر رشته در این داشته وجود دارد، گفت: ️برگزاری کلاس‌های حضوری و الکترونیکی، ️حضور اختیاری در کلاس‌های دروس نظری و همچنین انتخاب محل آزمون پایان ترم از دیگر مزیت‌های دانشگاه پیام نور است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار