کد خبر : 99449
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402- 49: 11

آقای استاندار دنبال مقصر نگرد؛

آیا رئیس جمهور باید از فساد در قرارداد زباله‌سوز خبر می‌داد؟!/ نقش معاونت عمرانی استانداری پس چیست؟!

آیا رئیس جمهور باید از فساد در قرارداد زباله‌سوز خبر می‌داد؟!/ نقش معاونت عمرانی استانداری پس چیست؟!

مسعود کاظمی از زمان مسئولیتش تا امروز چندبار کتبا یا شفاها شائبه وجود فساد را به استاندار گیلان گزارش داده است؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، اینکه شخص رئیس جمهور در جلسه با استانداران شمالی از شائبه فساد در قرارداد زباله‌سوز رشت خبر داده و بازرسی نهاد ریاست جمهوری را موظف به پیگیری و گزارش نتیجه آن نماید، همانقدر که گویای دقت و اشرافیت آیت الله رئیسی بر جزئی ترین مسائل کشور می‌باشد، همانقدر هم برای استانداری مایه تاسف بوده که بعد از دستور رئیس جمهور تازه به تکاپو افتاده و از عمق فاجعه باخبر شده است!

 

بی تردید ترک فعل و کوتاهی معاون امور عمرانی استانداری به عنوان ناظر اصلی بر وضعیت پسماندها و قرارداد ۹ میلیون دلاری زباله‌سوز رشت از بزرگترین علل این آبروریزی برای استان می باشد.

 

به راستی مسعود کاظمی از زمان مسئولیتش تا امروز چندبار کتبا یا شفاها به استاندار گیلان شائبه وجود فساد را گزارش داده است؟ چندبار کوتاهی پیمانکار در اجرای پروژه را به وی تذکر داده است؟ چندبار از وزارت کشور مساعدت و ورود ویژه به حل این فاجعه را تقاضا کرده است؟

 

اینجاست که استاندار گیلان باید به این مهم پی ببرد که مقصر اول نه در تهران حضور دارد نه در دورترین نقطه گیلان، بلکه در طبقه چهارم ساختمان استانداری و اتاق معاون عمرانی به سر می‌برد!

 

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید محمد دوشنبه , ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۵۳

آقای مدیر مهم نیست نشر بدی یا نه فقط برای من مهم است نظر شما طی گزارشی بصورت شفاف بیان دارید،
یک سوال دارم قبل از برکناری ایشان چرا انتقاد نکردید؟ نهاد های نظارتی و امنیتی استان مشغول چکار هستند؟ نه اینکه منصوب کننده به اندازه منصوب شونده در فساد مقصر است؟ اگر تسلسل انتصاب را به عقب برگردید می بینید رئیس جمهور هم کم مقصر نیست! مگر شعار انتخاباتی ایشان مبارزه با فساد نبود این هم فساد دانه درشت ها، قبول مسئولیت بی تخصص یعنی فساد
چرا یک بار از مدیران بنفش باقی مانده گزارشی تهیه نکردید؟ شماها که این اشخاص را مسئول شرایط کنونی می دانستید! نه اینک خودتان به این نتیجه رسیدید همه بر روی یک شاخ نشستند
گزارشی از این مدیران که لزوما نباید انتقادی باشد اگر واقعا شایسته هستند که فرقی ندارد منصوب کدام دولت است و اگر نه علت ابقای آنها چیست
پس برادر اگر دغدغمند هستی و انقلابی می بایست قبل از این که طرف برکنار شود ( جا به جا به صندلی دیگر) رسوایش کنید البته با مدارک متقن.

رفتن به نوار ابزار