کد خبر : 105019
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402- 58: 5

غیبت هر ۱۰ نخبه استاندار گیلان در نشست نخبگان با آیت‌الله رئیسی!؟

غیبت هر ۱۰ نخبه استاندار گیلان در نشست نخبگان با آیت‌الله رئیسی!؟

نشست صمیمانه جمعی از نخبگان سراسر کشور با ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش گیلانستان. رئیس جمهور در نشستی صمیمی با «جمعی از اساتید و نخبگان علوم و فناوری‌های برترساز» حضور یافت.

 

نکته جالب توجه برای گیلانی‌ها، غیبت هر ۱۰ نخبه‌ای بود که استاندار گیلان با پسوند نخبه و انقلابی در روزهای گذشته از آن طی نامه ای رونمایی کرده بود.

 

مشخص نیست علت غیبت نخبگان( ضمن عذرخواهی از دانشمندان گیلانی) عدم دعوت ریاست جمهوری بوده یا اینکه دعوت شدگان که گویی بیکار هم بوده اند از بیکاری مفرط و شوق استخدام آمادگی روحی شرکت در جلسه فوق را نداشتند.

 

البته گزینه محتمل تر اینکه، آیت‌اله رئیسی و معاونت علمی و وزارت علوم هرگز ۱۰ نخبه گیلانی استاندار را نخبه ندانسته و حتی به آن فکر نمی‌کنند.

 

شقایق حق‌جوی، جوان‌ترین استاد تمام دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، محمد واحدی، رئیس دانشکده فیزیک دانشگاه علم و صنعت، بابک حسین خلج، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف، وحید خدامی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، نسرین سلطان‌خواه، رئیس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه الزهرا، محمدعلی ملبوبی، استاد تمام پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، احسان شریف باقلعه، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و میرفضل‌الله موسوی، استاد نمونه کشوری و عضو انجمن شیمی کشور از جمله نخبگان حاضر در نشست رئیس جمهور بودند.

 

البته جایگاه علمی نخبگان دعوت شده به ریاست جمهوری و جایگاه علمی نخبگانی که اسدالله عباسی از آن رونمایی کرد تفاوتی بیش از مسافت حجاز تا چین دارد.

 

هر چه هست نخبگان استاندار گیلان به مبدا مهمی در استان و حتی کشور تبدیل شده و گوی سبقت را از دلار ۴۲۰۰ تومنی(دلار جهانگیری) ربوده است!

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار