کد خبر : 59636
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399- 12: 18

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

اجرای طرح «ناظران سلامت» با حضور ۱۰۰ تیم در گیلان

اجرای طرح «ناظران سلامت» با حضور ۱۰۰ تیم در گیلان

مدیرعامل حمعیت هلال احمر گیلان گفت: اجرای طرح «ناظران سلامت» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با حضور ۱۰۰ تیم آغاز شده است.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: اجرای طرح «ناظران سلامت» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس در قالب ۱۰۰ تیم و ۴۰۰ نفر در ۱۶ شهرستان استان آغاز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار کرد: این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان آغاز به کار کرده است.

غلامی ارائه خدمات داوطلبانه با رعایت کرامت انسانی بهره وران را رویکرد طرح ناظران سلامت دانست و گفت: این طرح با رویکرد ارائه خدمات داوطلبانه و با رعایت کرامت انسانی بهره وران و همچنین حفظ سلامت جوانان و داوطلبان مشارکت کننده در این طرح، اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به فعالیت طرح ناظران سلامت، افزود: هم اکنون طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس در قالب ۱۰۰ تیم و ۴۰۰ نفر در ۱۶ شهرستان استان فعال است.

غلامی به نحوه اجرای طرح اشاره کرد و ادامه داد: در این تیم با یک کارشناس بهداشت با مراجعه به صنوف مختلف به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار