کد خبر : 99886
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402- 14: 11

معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر تاکید کرد؛

اجرای پروژه های اولویت دار برای گذر از اوج بار تابستان سال آتی

اجرای پروژه های اولویت دار برای گذر از اوج بار تابستان سال آتی

معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر گفت: اجرای پروژه‌های اولویت دار برنامه ریزی شده برای عبور از اوج بار سال آینده مهم بوده و باید با پیگیری قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری برسد.

به گزارش گیلانستان، محمد اله داد در بازدید از پروژه‌های برق منطقه‌ای گیلان اظهار کرد: این بازدید به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور از اوج بار سال آتی انجام شده است.

 

وی در بازدید از پست رشت شمالی و دیسپاچینگ (مرکز کنترل برق گیلان) و قدردانی از تلاش‌های انجام شده افزود: بهبود وضعیت شبکه برق برای عبور از تابستان آتی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

اله داد با اشاره به انجام ۱۸۰ پروژه اقدام که هفت پروژه مربوط به استان گیلان بوده ادامه داد: پروژه‌های اولویت دار برنامه ریزی شده برای عبور از اوج بار سال ۱۴۰۳ بسیار مهم بوده و باید با پیگیری مستمر و ویژه، به موقع و قبل از اوج بار تابستان آتی به بهره برداری برسند.

 

معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر ضمن بازدید از پست ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت و اتصالات آن و خط ۴ مداره ورود و خروج خط نفوت -طالقانی – سلیمانداراب در پست غرب رشت گفت: نقدینگی صنعت برق را باید به سمت چنین پروژه‌های مهم و حساسی سوق دهیم تا امکان بهره برداری از آنها قبل از پیک سال آتی فراهم شود.

 

وی بر لزوم همکاری صنایع به ویژه در نیمه شمالی کشور تاکید کرد و افزود: شرکت‌های برق منطقه‌ای سمنان، غرب، گیلان و مازندران با تمام توان ظرفیت‌های مدیریت مصرف را در مناطق تحت پوشش به کار گیرند.

 

گفتنی است، در دیدار با معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر مسائل مهمی چون منابع انسانی مورد نیاز و نگهداشت نیروهای متخصص، تأمین منابع مالی و علی الخصوص تغییرات اقلیمی و پیامدهای آن برای استان گیلان از نظر افزایش مهاجرت به استان و افزایش بی سابقه رشد مصرف برق در شرایط اوج بار در استان و همچنین افزایش شدید قیمت زمین و بالتبع مشکلات زیادی که برای اجرای پروژه‌های جدید به وجود می‌آورد، مطرح شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار