کد خبر : 47853
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398- 04: 17

رئیس اداره صمت صومعه‌سرا:

احتکار ۵ هزار ماسک در داروخانه‌ای در صومعه‌سرا

احتکار ۵ هزار ماسک در داروخانه‌ای در صومعه‌سرا

رئیس اداره صمت صومعه‌سرا از در نظر گرفتن چهار میلیون و دویست هزار جریمه نقدی برای احتکار پنج هزار ماسکی که توسط یک داروخانه در شهرستان صومعه‌سرا احتکار شده بود خبر داد.

به گزارش گیلانستان محمد نیک صفت امروز با اشاره به کشف پنج هزار ماسک دپو شده در یکی از داروخانه‌های شهرستان اظهار کرد: پرونده‌ای با چهار میلیون و دویست هزار تومان جریمه برای این داروخانه متخلف از نهاد مربوطه صادر و به دستگاه اجرایی متولی جهت پیگیری ارسال شد.

وی با بیان این‌که این تعداد ماسک طی بازرسی مشترک نماینده دادستان، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی در یکی از داروخانه‌های صومعه‌سرا کشف و ضبط شد، تصریح کرد: این داروخانه با نصب پلاکارد «ماسک نداریم» از ارائه این کالای بهداشتی به مردم خودداری می‌کرد که با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده، ماسک‌ها پس از کشف با هماهنگی مقام قضایی و با حضور و نظارت بازرسان بین مردم توزیع شد.

رئیس اداره صمت صومعه‌سرا با اذعان به اینکه نظارت و بازرسی از داروخانه‌ها و واحدهایی که اقلام بهداشتی عرضه می‌کنند به‌صورت مستمر ادامه دارد، گفت: سامانه ۱۲۴ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش تخلفات از سوی شهروندان صومعه‌سرایی است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار