کد خبر : 16434
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1396- 30: 19

افتتاح پروژه‌های عمرانی هجرت فائزون در روستای کوهستان حویق

افتتاح پروژه‌های عمرانی هجرت فائزون در روستای کوهستان حویق

مسئول ستاد جهادی شهید سیرت نیا گفت: مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی ستاد جهادی شهید سیرت‌نیا-هجرت فائزون با حضور سردار حزنی برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، مهدی حقی، مسئول ستاد جهادی شهید سیرت نیا در گفت وگویی اظهار داشت: مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی ستاد جهادی شهید سیرت‌نیا هجرت فائزون با حضور سردار حزنی و جهادگران در روستای کوهستان منطقه حویق تالش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم یک مدرسه دو کلاسه به نام شهید سیرت‌نیا، یک باب خانه عالم روستایی، یک غسالخانه، سرویس بهداشتی و وضوخانه مسجد به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: علی رقم صعب العبور بودن راه و عدم وجود راه دسترسی در حدود ۹ ماه سال به روستا، در مدت حدود ۱۵ ماه پروژه‌های مذکور به اتمام رسید که جز با همت جهادگران امکان پذیر نبود.

مسئول ستاد جهادی شهید سیرت نیا با بیان اینکه اکثر مصالح برای اجرای این پروژه‌ها با احشام و قاطر پای کار رسانده شده بود، تصریح کرد: اعتبار پروژه از محل کمک خیرین و کمک های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تامین شد و البته همیاری مردم روستا در به اتمام رساندن کار بسیار موثر بود.

حقی خاطرنشان کرد: قرارگاه قرب کوثر متولی محرومیت‌زدایی در مناطق محروم است و در واقع سود حاصل از پروژه‌های قرارگاه خاتم از طریق این قرارگاه صرف محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار کشور می‌شود که مجموعه‌های جهادی جزو بازوان اجرایی این قرارگاه در امر محرومیت زدایی اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این منطقه فاقد خانه بهداشت و مسجد این روستا در حال ریزش است، اظهار داشت: راه دسترسی به روستا در ۹ ماه سال امکان پذیر نیست و به دلیل دلیل عدم مدیریت درست منابع آب و عدم وجود لوله کشی، آب قطع است./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار