کد خبر : 44286
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 آذر 1398- 53: 16

«الماسخاله» در هیئت فوتبال گیلان ابقا شد

«الماسخاله» در هیئت فوتبال گیلان ابقا شد

“قربانعلی الماسخاله” در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال گیلان به‌عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش گیلانستان قربانعلی الماسخاله صبح امروز در انتخابات ریاست هیئت فوتبال گیلان با کسب  ۲۲ رأی از مجموع ۳۲ رأی مأخوذه به عنوان رئیس آینده این هیئت  انتخاب شد.

مجمع انتخابات ریاست هیئت فوتبال گیلان پس از چند مرتبه تغییر زمان، در حالی رأس ساعت اعلام شده در هتل نرگس زیباکنار تشکیل شد که جلسه با غائبان سرشناسی آغاز به کار کرد.

بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و نماینده وزارت ورزش، پژمان نوری مدیرعامل ملوان، پگاه نوری نماینده بازیکنان خانم، محمد احمدزاده نماینده مربیان مرد، نماینده باشگاه شهرداری آستارا، مدیرعامل چوکای تالش، مدیرعامل باشگاه دخانیات و رئیس هیئت فوتبال رودبار از جمله غایبان مجمع انتخابات هیئت فوتبال گیلان بودند.

مهم‌ترین حاشیه انتخابات ریاست هیئت فوتبال گیلان عدم شرکت مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و همچنین نماینده وزارت ورزش در مجمع بود که دلیل آن نامه سازمان بازرسی مبنی برگزار نشدن این انتخابات و تخلفات آیین نامه‌ای در برگزاری این مجمع عنوان شده بود.

در ابتدا حیدر بهاروند، نایب رئیس فدراسیون و کاظم طالقانی مسئول امور استان‌های فدراسیون فوتبال در سخنانی اهمیت برگزاری این انتخابات را یادآور شدند و سپس از ۴ نامزد انتخابات درخواست کردند که در زمان ۷ دقیقه از برنامه‌های خود دفاع کنند.

امیر فرحسینی پس از تشریح برنامه‌های خود و بیان انتقا‌داتی از مدیریت فوتبال گیلان در اعتراض به مشکلات آیین نامه‌ای از نامزدی ریاست هیئت فوتبال انصراف دادند.

پس از آن رأی‌گیری آغاز شد که الماسخاله رییس هیئت فوتبال گیلان و یکی از نامزدهای انتخابات اعلام کرد که به دلیل اعتراض‌هایی که به رأی دادن من شده برگه سپید خواهم داد.

بر مبنای اعلام حیدر بهاروند تعداد آرای ماخوذه ۳۲ رأی بود که چند نفر از صاحبان رأی خود را با تأخیر به محل رأی گیری رسانده بودند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار