کد خبر : 98234
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1402- 46: 0

استاندار گیلان:

امشب روح شهید حاج قاسم سلیمانی شاد است

امشب روح شهید حاج قاسم سلیمانی شاد است

به گفته استاندار گیلان، شهید حاج قاسم سلیمانی خود را یک گیلانی می‌دانست و همواره ارادت خاصی به مردم و شهدای گیلانی داشت و امشب نیز حس خوبی به ما دست داد و زمانی که پرچم این رویداد را به استان کرمان تحویل دادیم حس خوبی به ما دست داد.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی استاندار گیلان امشب در مراسم اختتامیه بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان اهل بیت (ع) در مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه برای برگزاری این اجلاسیه یک همدلی خوبی میان تمامی دستگاه‌های اجرایی وجود داشته است، اظهار کرد: برای برگزاری این مراسم همه دستگاه‌های اجرایی دست در دست یکدیگر با یک وحدت رویه، زحمت کشیده و ان‌شاءالله روزی خود را از سیدالشهدا خواهند گرفت.

 

وی حضور پیرغلامان اهل‌بیت در گیلان را یک افتخار برای مردم این استان دانست و گفت: سوم شهریور سال گذشته تکلیف شد پرچم امام حسین (ع) را از استان کرمانشاه تحویل بگیرم و این یک افتخار برای گیلان است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه تقدیم پرچم اجلاس بین‌المللی پیرغلامان عصمت و طهارت به استان کرمان باعث شادی روح شهید حاج قاسم سلیمانی می‌شود، تصریح کرد: هنگامی که مدافعان حرم گیلانی در نبل و الزهرا پیروز شدند و این شهر را به جبهه مقاومت برگرداندند، شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مدافعان حرم ما حضور پیدا کردند و زمانی که این سردار شهید در کنگره هشت هزار شهید استان حضور یافتند خود را یک رشتی معرفی کرد و امشب نیز حس خوبی به ما دست داد و زمانی که پرچم این رویداد را به استان کرمان تحویل دادیم حس خوبی به ما دست داد.

 

عباسی یکی از ویژگی‌های اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در گیلان را حضور چشمگیر بانوان دانست و بیان کرد: بانوان برای اولین بار در این اجلاس حضور داشتند و همان‌طور که می‌دانید روضه‌‌های خانگی و برگزاری مجالس عزاداری توسط بانوان تأثیرات خوبی در جامعه دارد.

 

گفتنی است بیستمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به همت بسیج صداوسیما به میزبانی گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار