کد خبر : 104392
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402- 26: 11

نماینده رشت و خمام در گفتگو با گیلانستان:

اگر استانداری و دستگاه‌های اجرایی توانایی حل مشکلات را ندارند، امورات را به گروه‌های جهادی واگذار کنند

اگر استانداری و دستگاه‌های اجرایی توانایی حل مشکلات را ندارند، امورات را به گروه‌های جهادی واگذار کنند

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام گفت: اگر استانداری و دستگاه‌های اجرایی توانایی حل مشکلات ناشی از بارش برف را ندارند، امورات را به گروه‌های جهادی واگذار کنند.

محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان با اشاره به بارش برف در گیلان اظهار کرد: برف از نعمت‌های ارزشمند الهی است و مردم با دیدن آن باید خوشحال شوند ولی به واسطه کوتاهی برخی مسئولان اجرایی در استان هرزمان شاهد بارش برف هستیم، مردم را اضطراب و نگران می‌بینیم.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از معابر اصلی و فرعی در رشت، کوچصفهان، سنگر و… هنوز باز نشده است، خاطرنشان کرد: اگر استانداری گیلان و دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان از توانایی انجام وظایف خود بر نمی‌آیند، اعلام کنند تا ما با کمک گروه‌های جهادی و مردمی امورات را در دست بگیریم.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس همچنین با انتقاد از بی‌خیالی برخی از اعضای شوراهای شهر ابراز نمود: این عزیزان به جای آنکه شبها تا صبح در ستادهای کاندیداهای انتخابات مشغول باشند، آیا بهتر نبود روی شهرداری‌هایشان متمرکز شده و با وظایف نظارتی خود مانع ایجاد این مشکلات پیش آمده می شدند.

 

احمدی سنگری در پایان تاکید کرد: از استاندار محترم گیلان به عنوان نماینده عالی دولت تقاضا داریم همت بیشتری از خود به خرج داده و دستگاه‌های ضعیف را به کار و تلاش بکشاند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار