کد خبر : 105244
تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1403- 23: 18

در گفتگو با گیلانستان مطرح شد؛

کارت زرد نماینده رشت به استاندار پیرامون خاموشی معابر و افزایش تصادفات جاده‌ای

کارت زرد نماینده رشت به استاندار پیرامون خاموشی معابر و افزایش تصادفات جاده‌ای

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: استاندار گیلان به عنوان رئیس ستاد سفر و شورای ترافیک استان مشکل خاموشی معابر را رفع کند.

محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان با اشاره به قطعی برق برخی معابر استان گیلان به ویژه شهرستان‌های رشت و خمام اظهار کرد: روشنایی و نورپردازی خیابان‌ها جزو مطالبات همیشگی مردم از مسئولان بوده که خواهان زیبایی بصری محل زندگی‌شان بوده اما امروز شاهد خاموشی چندماهه برخی معابر همچون مسیر دانشگاه گیلان به سمت میدان گیل آنهم در این ایام عید نوروز هستند.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه خاموشی جاده‌های گیلان موجب افزایش تصادفات و مرگ و میر می‌شود، خاطرنشان کرد: برای استانی که همه ساله میزبان میلیون ها گردشگر و مسافر در تعطیلات رسمی است شایسته نمی‌باشد از حداقل ترین‌ امکانات جاده‌ای محروم باشد.

 

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی این مشکل خاموشی برق‌ معابر را به گردن یکدیگر انداخته و هیچ کدام خود را مقصر نمی‌داند، افزود: انتظار داشتیم استاندار گیلان به عنوان رئیس ستاد خدمات سفر و شورای ترافیک استان قبل از تعطیلات نوروز اختلافات دستگاه‌ها را برطرف نموده و سریعا با اقدامی جهادی روشنایی را به جاده‌های ورودی باز می‌گرداند اما این امر محقق نشد.

 

احمدی سنگری در پایان ابراز نمود: اگر این تذکرات جدی گرفته نشده و مشکل خاموشی معابر به ویژه مسیر جاده تهران سریعا برطرف نشود، ناگزیر خواهم بود کوتاهی مسئولان استانی را به صحن علنی مجلس کشانده و از معاون رئیس جمهور مطالبه کنم.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار