کد خبر : 97726
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402- 46: 21

امام جمعه رشت:

ایران قوی امروز سر تسلیم در برابر هیچ قدرتی فرود نمی آورد

ایران قوی امروز سر تسلیم در برابر هیچ قدرتی فرود نمی آورد

امام جمعه رشت با اشاره به آمادگی جبهه مقاومت برای همراهی با جمهوری اسلامی گفت: ایران قوی امروز سر تسلیم در برابر هیچ قدرتی فرود نمی آورد.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت ضمن گرامیداشت ایام پیش رو اظهار کرد: حدود ۹ سال از حمله دولت عربی به رهبری سعودی، جبهه عبری به فرماندهی رژیم صهیونیست و جبهه غربی به رهبری آمریکا به یمن می‌گذرد اما با مقاومت و ایستادگی دشمنانشان تاکنون نتوانسته‌اند به اهدافشان دست پیدا کنند.

 

امام جمعه رشت افزود: دولت آل سعود با وجود هزینه‌های هنگفت برای اینکه بتواند یمن را در ذیل استان‌های خود بیاورد موفق نشد و این نتیجه ایستادگی و مقاومت است.

 

وی با بیان اینکه در روزی که ما از یک سیم خاردار بی بهره بودیم، عزت و اراده قوی سبب شد که سربلند میدان‌ها باشیم، گفت: دشمنان باید بدانند ایران قوی امروز با قدرت نظامی و موشک‌های دوربرد و نقطه زن می‌تواند تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

 

فلاحتی افزود: امروز تنها حزب الله لبنان هزاران موشک نقطه زن دارد که اگر تحرکی از سوی رژیم منحوس صهیونیستی اتفاق بیفتد حشد الشعبی و دیگر محورهای مقاومت آمادگی نابودی این رژیم جعلی را دارند.

 

وی با اشاره به آمادگی جبهه مقاومت برای همراهی با جمهوری اسلامی گفت: امروز جمهوری اسلامی با قدرت ایستاده و برای هیچ قدرتی سر تسلیم بر نخواهد آورد.

 

وی با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) وحدت در امت اسلام را خار چشم دشمنان دانست و افزود: بی تردید پیام روشن پیامبر اکرم مبنی بر اینکه وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است ضرورت یکپارچگی امت محمد (ص) ا نمایان‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار