کد خبر : 94675
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402- 02: 13

در پی انتشار یک فیلم در فضای مجازی؛

بازداشت هر ۴ عامل هنجارشکنی در منطقه گلسار رشت/ ورود قاطعانه پلیس گیلان

بازداشت هر ۴ عامل هنجارشکنی در منطقه گلسار رشت/ ورود قاطعانه پلیس گیلان

۴ نفر از عاملان رفتارهای هنجارشکنانه در منطقه گلسار رشت که تصاویر این اقدام آنها در فضای مجازی منتشر شده بود در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گیلانستان، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان در پی انتشار تصاویری از ۴ دختر که با وضعیت نابهنجار در منطقه گلسار شهر رشت اقدام به حرکات نامتعارف، ناهنجاری اجتماعی و عدم رعایت شئون اسلامی کرده و تصاویر این اقدام آنها در فضای مجازی با مضمون کشف حجاب سازمان یافته منتشر شده بود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

بر پایه این گزارش با اقدامات پلیسی و فنی صورت گرفته در کمتر از ۴۸ ساعت متهمان این پرونده شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

 

همچنین لازم به ذکر است بر اساس این گزارش عاملان ناهنجاری با ابراز ندامت و پشیمانی از اقدامات خود عنوان کردند که ماجرای کشف حجاب سازمان یافته از اساس کذب است و قصد شرکت در یک مراسم جشن تولد را داشته که در زمان ثبت تصاویر از خود در خیابان، فردی ناشناس از داخل منزلش اقدام به فیلمبرداری از حرکات آنها و انتشار آن در فضای مجازی کرده است.

 

لازم به ذکر است، افراد دستگیر شده که نوجوان هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و اقدامات لازم برای دستگیری عامل انتشار تصاویر در حال انجام است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

زحمت کشیدید انگار چه کار مهمی انجام دادین چقدرم با افتخار همه جا تیتر زدین خاک تو سرتون

رفتن به نوار ابزار