کد خبر : 90707
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402- 20: 21

بازرسی از ۷ هزار و ۹۷۵ واحد صنفی در گیلان/ ۱۴۰ واحد صنفی پلمب شد

بازرسی از ۷ هزار و ۹۷۵ واحد صنفی در گیلان/ ۱۴۰ واحد صنفی پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: همزمان با آغاز طرح تشدید نظارت ها در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تاکنون از تعداد ۷ هزار و ۹۷۵ واحد صنفی در استان بازرسی شده است.

به گزارش گیلانستان، مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح تشدید نظارت‌ها در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، از تعداد ۷ هزار و ۹۷۵ واحد صنفی در استان بازرسی و نظارت صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه در این بازدیدها برای برای ۴ هزار و ۸۴ واحد دارای تخلف پرونده تشکیل شد، افزود: از این تعداد ۳ هزار و ۵۵۲ فقره برای رسیدگی خارج از نوبت به تعزیرات حکومتی گیلان ارسال و مختومه و در این راستا ۱۴۰ واحد صنفی پلمب و نصب پرده و متخلفین به مجازات نقدی به مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال محکوم گردیدند.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان تصریح کرد: این طرح که در دو مرحله از ۸ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ تا ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ انجام گرفته است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، همکاران تعزیرات حکومتی گیلان در روزهای اداری تا ساعت ۲۰ و روزهای غیر اداری از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ ظهر در اداره حضور داشته و ضمن رسیدگی به پرونده‌ها، اکیپ‌های گشت مشترک نیز با دستگاه‌های ذیربط از سطح بازار، واحدهای صنفی، مراکز اقامتی و هتل‌ها و … بازرسی به عمل می‌آوردند.

 

امینی اضافه کرد: گشت‌های مشترک با همکاری سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مرکز بهداشت و پلیس اماکن، در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید که در این راستا عمده تخلفات مربوط به عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید، گران فروشی واحدهای صنفی از جمله: پوشاک، هایپر مارکت ها، نانوایی‌ها، مراکز عرضه و فروش مرغ، میوه فروشی‌ها و رستوران‌ها و هتل‌ها بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار