کد خبر : 36181
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398- 58: 17

مدیر کل زندان‌های استان گیلان:

بالا بردن امید در زندانیان با وجود آموزش و برنامه های اصلاحی و تربیتی

بالا بردن امید در زندانیان با وجود آموزش و برنامه های اصلاحی و تربیتی

حسینی در نشستی با رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان اظهار کرد: برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان محل تمرین رفتار های صحیح و کسب مهارت های ذهنی درست برای زندانیان است.

به گزارش گیلانستان «سید حمید حسینی» در نشستی با دکتر «صادقی»، رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان، برنامه های اصلاحی و تربیتی  در زندان را محل تمرین رفتار های صحیح و کسب مهارت های ذهنی درست برای زندانیان دانست.

مدیر کل زندان‌های استان گیلان زنده نگه داشتن و بالا بردن امید در زندانیان را وجود آموزش و برنامه‌های اصلاحی و تربیتی دانست و گفت: خیلی از برنامه های آموزشی از جمله ایجاد مرکز یادگیری محلی، ایجاد سالن قرآنی و کارگاه‌های اشتغال باعث گردیده زندانیان اهمیت به ارزش وجودی خود و دیگران و کمال انسانی را پی برده و عزت نفس و احترام به خود را حفظ نموده و بسیاری از رفتار های پرخاشگرانه و خطا های خود را کاهش دهند.

وی در ادامه افزود: تمام تلاش و کوشش ما با همکاری دیگر نهادها و سازمانها  این است که بتوانیم به زندانیان مهارتهای شغلی، رفتاری و دیگر برنامه هایی که میتواند زندانی و خانواده او را در اجتماع سربلند سازد را بیاموزیم.

مدیر کل زندانهای استان گیلان با اشاره به اینکه با همکاری دانشگاه پیام نور توانستیم زندانیان دانشجو داشته باشیم گفت: یکی از انتخاب های مهم و راهی رو به سوی رشد و موفقیت برای زندانیان است زیرا آنها در داخل زندان تصمیم گرفتند باور به زندگی بهتر داشته باشند و  در صورت تغییر و بهبود خود بعد از آزادی جامعه آنها را با آغوش باز پذیرا خواهد بود.

وی در پایان ضمن تشکر و قدر دانی خواستار هرچه بیشتر تعامل  ادارات، نهادهای حمایتی و سازمانها در چارچوب قانون شد و همچنین از دکتر صادقی رییس دانشگاه پیام نور گیلان تقدیر و تشکر ویژه نمود که با مدیریت صحیح  علمی و عملی و ارایه راهکاری فنی و تخصصی ایجاد تعامل خوبی با زندان را دارند

در ادامه دکتر صادقی رییس دانشگاه پیام نور گیلان در جهت تسهیل در ثبت نام زندانیان و پرداخت شهریه و همچنین برگزاری آزمون در زندان قول مساعد داد و با اشاره به تفاهم نامه سازمان زندانها و دانشگاه پیام نور  گفت : زمینه ارتقای دانش زندانیان از این طریق فراهم میگردد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار