کد خبر : 90091
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1402- 11: 14

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد؛

برخورد جدی با برهم زنندگان آرامش بازار در رضوانشهر

برخورد جدی با برهم زنندگان آرامش بازار در رضوانشهر

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه با برهم زنندگان آرامش بازار برخورد جدی می‌شود، گفت: برای کنترل و نظارت جدی تر بازار، گشت‌های مشترک ستاد تنظیم بازار افزایش یابد.

به گزارش گیلانستان، سید نادر صفوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار رمضان در رضوانشهر، اظهار کرد: نظارت از بازار و کنترل قیمت به صورت جدی در رضوانشهر پیگیری می‌شود.

 

وی با اشاره به جایگاه نخست رضوانشهر در اعمال نظارت‌ها و بازرسی‌ها از بازار، افزود: با تلاش صورت گرفته از سوی بازرسین و ناظران، از نظر بازرسی و نظارت‌ها جز شهرستان‌های برتر استان گیلان هستیم.

 

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر حضور مستمر بازرسان به منظور رصد قیمت‌ها و کنترل بازار، بیان کرد: ناظرین و بازرسان به عنوان چشم و چراغ بازار نقش مهمی در ایجاد آرامش روانی و اعتماد بخشی در جامعه دارند.

 

صفوی با تاکید بر هماهنگی و تعامل بین دستگاهی در راستای کنترل و تنظیم بازار، تصریح کرد: تعامل و هم پوشانی بین دستگاهی به ارتقای خدمات اجتماعی می‌انجامد.

 

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع از سوی مسئولان، ناظران و بازرسین، افزود: اکرام به مردم در بخش‌های مختلف خدماتی باید در اولویت قرار گیرد.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه دنبال ایجاد آرامش در بازار هستیم، گفت: نصب برچسب قیمت روی کالاها باید مورد توجه قرار گیرد و تخطی از این الزام تخلف است.

 

صفوی با تاکید بر اینکه با مخلان بازار برخورد جدی می‌شود، اضافه کرد: برای کنترل و نظارت جدی تر بازار، گشت‌های مشترک ستاد تنظیم بازار افزایش یابد.

 

وی ادامه داد: دقت، سرعت و انصاف در بازرسی‌ها مورد توجه اعضای ستاد تنظیم بازار و بازرسین قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار