کد خبر : 6357
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1395- 35: 9

برخی دچار فلج بصیرتی هستند/ تقاضا داریم آیت الله قربانی همانند سال ۸۸ قلوب شکسته مردم را التیام بخشند

برخی دچار فلج بصیرتی هستند/ تقاضا داریم آیت الله قربانی همانند سال ۸۸ قلوب شکسته مردم را التیام بخشند

برخی متأسفانه دچار فلج بصیرتی هستند . باید مسؤلین استانی ما و خصوصا برخی نمایندگان مجلس قدرت تشخیص مسایل پیچیده ی سیاسی و اجتماعی و نیز قدرت درک و فهم درست مسائل را داشته باشند .

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حاج محمد عباس پور از مداحان اهل بیت(ع) استان گیلان یادداشتی پیرامون سخنان نماینده رشت در مجلس نوشت که متن کامل آن در ذیل آمده است:

   اولا:  المرء مخبوء تحت لسانه (غررالحکم) چهره و شخصیت انسان زیر زبانش پنهان است.

ثانیا: برخی متأسفانه دچار فلج بصیرتی هستند . باید مسؤلین استانی ما و خصوصا برخی نمایندگان مجلس قدرت تشخیص مسایل پیچیده ی سیاسی و اجتماعی و نیز قدرت درک و فهم درست آنرا برای دستیابی به راه صحیح منطبق با عقل و شرع داشته باشند . با این مقیاس دیگر براحتی دهان برای هر حرفی باز نمیکنند. صاحب بصیرت کسی است که بتواند موضع مناسب اتخاذ کند بفرموده امام خامنه ای ؛ بصیرت یعنی وجود چشمان تیز بینی در انسان که بتواند پشت صحنه ی مسایل پیچیده ی سیاسی را بخوبی تشخیص دهد . به والله ، افراد فاقد بصیرت قابل اعتماد و شایسته مسؤلیت و مشورت نیستند چرا که کسی که فکرش نادرست باشد سخن و نظرش هم صحیح نیست بفرموده امام علی علیه السلام “فاقد البصر فاسد النّظر” کسیکه بصیرت و آگاهی ندارد پیشنهادش نیز فاسد و نادرست است.

ثالثا: رهبر انقلاب بهمگان اعم از خواص و عوام جامعه، تذکر داده اند که ملاک همیشگی و خط قرمز در نظام . موضوع فتنه و فتنه گران سال ۸۸است. امروز ما شاهدیم برخی از فتنه گران سال ۸۸تحت لوای دم گرم برخی (تاجران و سود جویان) فضا را برای خود امن دیده اند و انگار نه انگار چه غلطی در آن سال مرتکب شده اند ، و آزادانه این سو و آن سو در حرکت و جولان هستند.

رابعا: جناب نماینده مجلس نماینده مجلس است، قاضی و حاکم محکمه نیست که فردی را که هشت سال تصدی امری در این مملکت داشته و تازه غائب آن مجلس است را متهم به فتنه گری می کند و عنوان نفر اول فتنه را میدهد، اگر مستندی نماینده مجلس دارد باید رسما تحویل مقامات ذیصلاح رسیدگی به جرایم و تخلفات نماید وگرنه بداند آنکس که کلامش کم بود لغزشهایش نیز کمتر خواهد بود. ضمنا راه شکایت برای همان فرد مسؤل سابق علیه نماینده مدعی بسان دیگر شاکیان جناب نماینده در مراجع قضایی مفتوح می باشد.

خامسا: از نمایندگان مجلس، و مسؤلان بیشتر توقع در التزام عملی در اقوال و افعال نسبت به نظرات ولی فقیه جامعه اسلامی میرود. امیرالمومنین(ع) در نامه ای در نهج البلاغه میفرمایند. فتنه گران رهبر و قطب را هدف قرار داده اند پس به اطاعت از رهبرتان بشتابید و او را یاری رسانید و با محور قرار دادن رهبر با فتنه گران بجنگید .

در این بین امت حزب الله از حضرت آیت الله قربانی که در استان گیلان تکلیف به تبیین و نهادینه کردن بیانات رهبر معظم انقلاب را دارند؛  توقع دارد که در بیانات قریب الوقوع خود قلوب ناراحت و شکسته مردم رشت و نیز استان گیلان را با گوش کشی و تذکار مجدد همانند سال ۸۸؛ نسبت به توجیه نماینده مجلس مستتر البیان التیام بخشند .

در پایان خطاب به امام المسلمین آیت الله خامنه ای وارث مقام ولایت ائمةالمعصومین عرض می نمایم که : اللازم لکم لاحق و المقصر فی حقکم زاهق…(زیارت جامعه کبیره) کسی که همراه و همگام شما گردید بحق دست یافت و آنکس که نسبت به شما کوتاهی کرد در هلاکت افتاد و نابود شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار