کد خبر : 95205
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402- 01: 15

در جلسه ای به ریاست شهردار رشت؛

بررسی نحوه تخصیص اعتبارات مالی طرح‌های توسعه شهری میثاق

بررسی نحوه تخصیص اعتبارات مالی طرح‌های توسعه شهری میثاق

.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_جلسه درآمدی مناطق پنج گانه شهرداری رشت امروز سه شنبه سوم مرداد ۱۴۰۲ به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و با حضور معاون مالی، مدیر مالی، رئیس اداره خزانه شهرداری، مدیر املاک و مدیران مناطق در سالن جلسات منطقه یک شهری برگزار شد.

 

بستن حساب‌های مالی شهرداری،  بررسی میزان تحقق بودجه ۴ ماهه نخست امسال و از جمله موارد مهمی بود که در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

 

شهردار رشت در این جلسه با بیان اینکه تعداد وصولی پرونده‌های ماده ۱۰۰ در سطح مناطق پنجگانه باید در اسرع وقت بررسی و مشخص شود افزود: در کنار اخذ تسهیلات، شهرداری‌های مناطق نیز باید در جهت تحقق بودجه حوزه خود اهتمام بیشتری داشته باشند تا بتوانیم نسبت به اجرای انواع اقدامات زیربنایی، روبنایی و عمرانی در سطح شهر و خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان اقدام کنیم.

 

لازم به ذکر است، بررسی مغایرت‌های جزئی باقیمانده بین خزانه‌داری، سازمان‌ها و مناطق پنجگانه از مواردی است که در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

 

همچنین در پایان این جلسه مدیران هر کدام از مناطق پنجگانه شهر رشت نیز گزارشی در مورد میزان تحقق بودجه و برنامه‌های  آتی خود ارائه دادند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار