کد خبر : 104488
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402- 55: 20

علوی در گفتگو با گیلانستان:/ قسمت دوم

مرا از شهرداری مرخص کردند تا منافعشان زیر سوال نرود/ با هیچکدام از کاندیداها چالشی ندارم

مرا از شهرداری مرخص کردند تا منافعشان زیر سوال نرود/ با هیچکدام از کاندیداها چالشی ندارم

نامزد انتخابات مجلس رشت و خمام گفت: نگذاشتند کارها، اهداف و برنامه هایی که برای این شهر ریل گذاری کرده بودیم، را پیش برده و به سرانجام برسانیم و ما را از شهرداری مرخص کردند.

سید امیرحسین علوی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان برنامه های مد نظر خود به منظور احقاق حقوق موکلان را در صورت ورود به مجلس ارائه کرد که بخش دوم این گفت و گو در ذیل آمده است.

 

* مرا از شهرداری مرخص کردند تا منافعشان زیر سوال نرود

 

علوی در پاسخ به این پرسش که در صحن شورا اعلام کردید “اگر شهردار شوم دیگر کاندیدای مجلس نمی شوم”، خاطرنشان کرد: خیلی واضح است که چنین درخواستی با این مضمون که “اگر شهردار بشوی، کاندیدای مجلس نباید بشوی” از بنده نشده بود.

شهردار سابق رشت اضافه کرد: صحبتی که نه تنها با اعضای شورا بلکه با مردم و نخبگان فرهنگی و سیاسی شهرمان انجام داده بودیم، اینکه مدت ۴ سال برای این مردم کار کنیم و در خدمت شان باشیم تا یک دوره طلایی را بسازیم اما نگذاشتند کارها، اهداف و برنامه هایی که برای این شهر ریل گذاری کرده بودیم، را پیش برده و به سرانجام برسانیم و ما را از شهرداری مرخص کردند.

 

وی ادامه داد: “بنده کی گفتم اگر شهردار باشم کاندیدای مجلس نخواهم شد” در صورتی که نخواستند و دست های پشت پرده از اینجا بلند شدند و رفتند تهران اقدام هایی انجام دادند که ما در شهرداری نباشیم زیرا می دانستند منافع شان زیر سئوال می رود و براین اساس اتفاقا امروز هستیم برای اینکه همان اهداف کار و خدمت را پیگیری کنیم.

 

علوی همچنین با تاکید براینکه در برنامه های خود با کاندیداهای دیگر مجلس هیچ چالشی ندارم، بیان کرد: زیرا احساس می کنم اگر می خواهیم کار و خدمت صادقانه انجام دهیم باید برنامه های مان را ارائه دهیم و انتخاب را به مردم واگذار کنیم.

 

*علوی دارای فصل مشترک رای با بسیاری از کاندیداهای مجلس

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، سید امیرحسین علوی را دارای فصل مشترک رای با بسیاری از کاندیداهای محترم مجلس خواند و تصریح کرد: به لحاظ انتخاباتی و سبد آرا اعتقاد دارم امر مذکور می تواند هم افزایی ایجاد کند و در این راستا با هیچکدام از کاندیداها چالشی ندارم و برای تمام آنها آرزوی موفقیت دارم.

 

وی با اشاره به اینکه علوی فرزند و سرمایه مردم این شهر است که باید برای کار و خدمت در آینده در خدمت این شهر، استان و کشور باشد، اذعان کرد: صادقانه به همشهریان عرض می کنم که امروز آمدیم در کنار همدیگر یک تغییر مثبت برای بهبود اوضاع داخلی شهر و کشورمان رقم زنیم و از تمام مردم این خواهش را دارم در کنار همدیگر بیاییم صدای تغییر باشیم تا آن را همه مردم و لایه های اجتماعی بشنوند و با امید به تغییر پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم.

 

* رضا عاشری دوست عجول و با مزه من است/ شوقی شهرداری پاک دست 

 

علوی در بخش دیگری از مصاحبه نظر خود را درباره کلمه های ذیل بیان کرد:

۱۱ اسفند ۱۴۰۲:  اوج امید و اقتدار کشور و نظام اسلامی

صندوق انتخابات:  مظهر تبلور اعتقاد و نظر مردم

شورای نگهبان: چشمان بینا و دلسوز برای ایران و نظام اسلامی

جبار کوچکی نژاد: دوست قدیمی

سید علی آقازاده: نیروی انقلابی و همراه کشور و نظام

محمدرضا احمدی: نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

اسدالله عباسی: استاندار و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی

حسن کربلایی: حسن کربلایی منتقد نه چندان آگاه

محمدباقر نوبخت: سرمایه رشد یافته مردم شهر و استان

رحیم شوقی: شهردار پاک دست

رضا عاشری: دوست عجول و با مزه من

ثابت قدم: شهردار خوش فکر و سه نقطه

سید امیرحسین علوی: دوست و نوکر همشهریان و صدای تغییر مردم

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار