کد خبر : 104448
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402- 36: 14

برق تمامی نقاط قطع شده گیلان تا عصر امروز وصل می‌شود

برق تمامی نقاط قطع شده گیلان تا عصر امروز وصل می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه به دلیل بارش برف برق چند نقطه از گیلان قطع شده بود، گفت: هم اینک برق در مناطقی از بخش‌های سنگر، امامزاده هاشم و کوچصفهان رشت به دلیل بارش برف قطع است که تا عصر امروز مشکل این مناطق نیز برطرف می‌شود.

به گزارش گیلانستان، محمدتقی مهدی زاده مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه به دلیل بارش برف برق چند نقطه از گیلان قطع شده بود، اظهار کرد: هم اینک برق در مناطقی از بخش‌های سنگر، امامزاده هاشم و کوچصفهان رشت به دلیل بارش برف قطع است که تا عصر امروز مشکل این مناطق نیز برطرف می‌شود.

وی با اشاره به دلایل قطعی برق در برخی از نقاط گیلان افزود: شکستن شاخه‌ها و سقوط درختان بر روی سیم‌ها و کابل‌ها دلیل قطعی برق است که همکاران ما در مناطقی که مسیر باز است در محل حضور دارند و در حال رفع مشکل هستند.

مدیر عامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه از روز گذشته بخش زیادی از این قطعی‌های موردی مرتفع شده است، تصریح کرد: علت اینکه هنوز نتوانسته‌ایم برق مناطقی از امامزاده هاشم، کوچصفهان و سنگر رشت را برقرار کنیم مسدودی مسیر و جاده وعدم دسترسی بوده است، اما نیروهای شرکت توزیع برق گیلان در تلاشند تا مشکل این مناطق را نیز دراسرع وقت مرتفع کنند.

لطفی با اشاره به آمادگی ۲۳۴ اکیپ شرکت توزیع برق به منظور رفع رفع قطعی برق در گیلان بیان کرد: با توجه به بارش برف در اکثر نقاط گیلان، ۲۳۴ گروه از نیروهای شرکت توزیع برق در آمادگی کامل به سر می‌برند و حتی به‌صورت پیاده در مناطقی که مسیرها مسدود بود، حضور یافتند تا مشکل قطعی برق را برطرف کنند.

وی با ابراز خرسندی از کاهش قطعی برق بعد از بارش برف در گیلان به نسبت سالیان گذشته گفت: خوشبختانه باتوجه‌به اینکه در برخی از مناطق شهرهای گیلان کابل‌های خودنگهدار جایگزین سیم‌های فرسوده برق شده است، قطعی برق در هنگام بارش برف و سایر موارد کمتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار