کد خبر : 101638
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402- 55: 15

سرپرست فرمانداری فومن:

برنامه ریزی برای تامین اعتبار یادمان شهید گمنام در دستور کار است

برنامه ریزی برای تامین اعتبار یادمان شهید گمنام در دستور کار است

سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای تامین اعتبار یادمان شهید گمنام در دستور کار قرار دارد، گفت: تکمیل این پروژه و کار جهادی ارزشمند نباید معطل اعتبار بماند.

به گزارش گیلانستان، فرامرز مرجانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای تأمین اعتبار یادمان شهید گمنام در دستور کار است، اظهار کرد: تکمیل این پروژه و کار جهادی ارزشمند نباید معطل اعتبار بماند.

 

مرجانی به تلاش‌های انجام شده در راستای تکمیل یادمان اشاره کرد و افزود: این پروژه نمادی از ایثار و شهادت است و هر فردی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گام بردارد در پیشگاه خداوند دارای احترام است.

 

وی با بیان اینکه پروژه احداث یادمان برای شهید گمنام در فومن مورد احترام است، تاکید کرد: این کار بزرگ جهادی و ارزشمند نباید معطل اعتبار بماند چرا که اتمام ساخت این یادمان برای حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت بسیار حائز اهمیت است.

 

مرجانی با اشاره به اینکه افراد دخیل در احداث بنای موجود، از روی عشق و علاقه به شهدا کار کردند و منتظر اعتبارات دولتی نماندند، ادامه داد: به منظور تکمیل کار مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان در کمیته برنامه ریزی شهرستان تخصیص داده شده است.

 

سرپرست فرمانداری فومن تصریح کرد: انتظار می‌رود با اهتمام ویژه ای که پشت این کار وجود دارد و با همدلی و تأکیدی که میان مسؤولین شهرستانی، استانی و ملی است، اعتبارات این پروژه تخصیص بالای ۹۰ درصد داشته باشد و عملیات اجرایی این پروژه در اسرع وقت آغاز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار