کد خبر : 96080
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402- 54: 15

سرپرست فرمانداری رشت تاکید کرد؛

ضرورت توجه دستگاه ها در تسریع پروژه های مناطق کم برخوردار رشت

ضرورت توجه دستگاه ها در تسریع پروژه های مناطق کم برخوردار رشت

سرپرست فرمانداری رشت بر ضرورت توجه ویژه دستگاه های اجرایی در تسریع اجرای پروژه‌ها و رفع مشکلات مردم مناطق کم برخوردار این شهر تاکید کرد.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری صبح پنجشنبه در ادامه سلسله حضورهای میدانی در مناطق کمتر برخوردار و در جمع اهالی منطقه کوی حسینی واقع در منطقه ۱ شهرداری رشت اظهار کرد: اتحاد و همدلی مثال‌زدنی بین مردم و مسئولین مهمترین عامل در تغییر چهره مناطق محروم پیش از انقلاب و گسترش امکانات رفاهی مانند آب، برق، خدمات بهداشتی و درمانی به دورترین نقاط جمعیتی کشور در عمر بیش از چهار دهه‌ای نظام اسلامی بوده است.

 

سرپرست فرمانداری رشت بر ضرورت توجه ویژه دستگاه اجرایی در تسریع اجرای پروژه‌ها و رفع مشکلات مردم مناطق کم برخوردار این شهر تاکید کرد و افزود: پروژه آسفالت منطقه کوی حسینی در برنامه‌های شهرداری رشت قرار دارد که بعد از تکمیل پروژه ساماندهی فاضلاب این منطقه، به مرحله اجرا در می‌آید.

 

وی به اجرای پروژه بزرگ ساماندهی فاضلاب شهر رشت اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه ساماندهی فاضلاب منطقه کوی حسینی از هفته دولت امسال استارت می‌خورد و همچنین اجرای پروژه کابل خودنگهدار برق و فیبر نوری مخابرات در این منطقه در دستور کار قرار دارد و بزودی با سرعت مناسب اجرا می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر ضرورت توجه ویژه دستگاه اجرایی به رفع مشکلات مناطق حاشیه شهر، گفت: رفع مشکلات مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر، نیازمند همدلی و هم افزایی دستگاه‌های مختلف با هدف خدمت بی منت به مردم است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار