کد خبر : 93619
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402- 59: 21

سرپرست فرمانداری رشت خبر داد؛

اجرای ۵ کیلومتر آسفالت معابر روستای سراوان/ بهسازی دفنگاه زباله با شتاب در حال انجام است

اجرای ۵ کیلومتر آسفالت معابر روستای سراوان/ بهسازی دفنگاه زباله با شتاب در حال انجام است

سرپرست فرمانداری رشت از اجرای ۵ کیلومتر آسفالت معابر روستای سراوان خبر داد و گفت: طبق تعهدات بنیاد مسکن تاکنون ۱۳۰۰ متر انجام شده و ۳۷۰۰ متر در حال انجام است.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای روستای سراوان اظهار کرد: بررسی و حل مشکلات بخش سنگر و منطقه سراوان در دستور کار فرمانداری رشت قرار دارد.

 

وی بر ضرورت تبیین اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های خدمات رسان تاکید کرد و افزود: بازسازی حدود ۸ هزار متر شبکه توزیع آب سراوان به طول ۷ هزار ۹۰۰ متر طی ۵ ماه گذشته توسط شرکت آب و فاضلاب اجرا شده است.

 

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر حل مشکلات آب شرب این منطقه که خواسته بر حق مردم سراوان می‌باشد، بیان کرد: در راستای توسعه شبکه و لوله گذاری در معابری که فاقد لوله آب بود با هماهنگی دهیاری به متراژ ۴ هزار متر شناسایی و تاکنون حدود ۳ هزار متر اجرا شده است.

 

عاشوری با بیان اینکه رفع مشکل آب شرب سنگر و سراوان از اهم برنامه‌های دولت سیزدهم است، گفت: در مورد لوله گذاری در سنوات گذشته به طول ۱۲ کیلومتر که در مدار بهره‌برداری قرار نداشت، پیمانکار انتخاب شده که با رفع شکستگی‌ها و نواقص موجود و اتصال به خطوط آب دار، تاکنون حدود ۱۱ کیلومتر آبدار و در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اتصال شبکه توزیع آب روستا به تصفیه خانه بزرگ آب گیلان افزود: در راستای افزایش کیفیت آب شرب، طرح اجرایی آن به طول ۴ کیلومتر از سه راه روستای شهرستان تا روستای دهبنه آماده و برای اخذ مجوز از اعتبارات محرومیت زدایی با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مکاتبه شده است که با اخذ این مجوز اجرای پروژه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بسیج سازندگی استان در سال جاری انجام خواهد شد و مشکل آب شرب روستاهای سراوان، قاضیان، دهبنه مرتفع می‌شود.

 

عاشوری از اجرای ۵ کیلومتر آسفالت معابر روستای سراوان خبر داد و اضافه کرد: طبق تعهدات بنیاد مسکن در اجرای ۵ کیلومتر آسفالت روستای سراوان، تاکنون ۱۳۰۰ متر انجام شده و ۳۷۰۰ متر در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شرکت برق، در راستای رفع ضعف برق در سراوان افزود: برای تقویت برق رسانی در سراوان یک عدد ترانس نصب شده و در صورت نیاز سنجی شرکت برق ترانس دیگری نصب می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به چالش جدی سرقت کابل‌های برق بیان کرد: نصب حدود ۳۰ کیلومتر کابل خودنگهدار توسط شرکت توزیع برق در روستای سراوان انجام شده و ۵ کیلومتر باقی مانده هم به زودی به مرحله اجرا می‌رسد.

 

عاشوری با تاکید بر اینکه بهسازی دفنگاه زباله سراوان با شتاب خوبی در حال انجام است، گفت: به زودی شاهد بازگشت کامل این مکان به طبیعت خواهیم بود.

 

وی با تاکید بر اقدامات مؤثر دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف، افزود: مسئولان دولت مردمی با محوریت استاندار گیلان، شب و روز پای کار هستند تا کارهای بر زمین مانده را پس از سال‌ها به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار