کد خبر : 96713
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402- 49: 19

امام جمعه رشت:

برنج کشاورزان تضمینی خریداری شود

برنج کشاورزان تضمینی خریداری شود

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برنج کشاورزان باید تضمینی خریداری شود، گفت: دولت در این مسئله دقت کرده تا برنج روی دست کشاورز نماند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت اظهار کرد: طی گذشت ۴۰ سال انقلاب دشمن به دنبال کوچک کردن موفقیت‌ها و بزرگنمایی ناملایماتی در کشور بوده است.

 

وی با اشاره به همایش بزرگ و عظیم اربعین اشاره کرد و افزود: این پیاده روی عظیم و حرکت موفق دولت در عقب نشاندن آمریکایی‌ها در رفع مسدودیت دارایی‌های ایران و پیوند قوی ایران به شانگهای و بریکس توسط رسانه‌های دنیا مسکوت مانده است.

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ایران روز به روز در حال قوی شدن است، ادامه داد: ضعف و رو به افول بودن رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا و هجمه کشورهای سلطه به ایران اسلامی نشان از قدرت و قوت جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی پیشرفت‌های خود را به بیگانگان گره نزده است، تصریح کرد: این موفقیت‌ها به معنی نادیده گرفتن مشکلات از گذشته باقی مانده نیست بلکه جمهوری اسلامی در تلاش است تا آنها نیز بر طرف شود.

 

فلاحتی با اشاره به برخی زحمت‌های فرهنگی که دشمن برای ما ایجاد کرده است، گفت: با حمایت‌های آگاهانه مردم بصیر و هوشمند ایران اسلامی این زحمات فرهنگی نیز بر طرف می‌شود.

 

امام جمعه رشت با تاکید بر ظاهر شدن دروغ‌های اروپایی از جمله پیدا کردن گور دسته جمعی کودک در کانادا با شعارهای پوشالی حقوق بشری ادامه داد: این جماعت از حقوق بشر، حقوق کودکان و حقوق زنان سخن می‌گویند در صورتی که اینها خود دشمن زنان و کودکان هستند.

 

وی با اشاره به مسئله برنج استان‌های شمالی خطاب به مسئولان گفت: هزینه‌ای که کشاورز برای کشاورزی خرج کرده با نرخ‌های مشخص شده همخوانی ندارد، مراقب باشید که تولید را دچار مشکل نکرده و کشاورزان را دچار اذیت و زحمت نکنید.

 

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه باید برنج‌ها تضمینی خریداری شود تا دست دلال‌ها کوتاه شود، افزود: کشاورزان امسال نگرانند لذا به دولت توصیه می‌کنم در این مسئله دقت کرده تا کشاورزان آسیب ندیده و برنج در دست او نماند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار